גוף האדם פועל כך שכל חלק וחלק מסונכרן בצורה מושלמת עם שאר חלקי הגוף, מרמת האיבר ועד רמת התא, ויודע בדיוק מה תפקידו. כאשר איבר אחד פועל בצורה לא סדירה יש לכך השלכות והשפעה על איברים אחרים, כולל תופעות לוואי פיזיולוגיות. כך גם הדבר אצל בלוטת התריס, שהיא אחת מהבלוטות ההורמונליות החשובות ביותר בגוף.

מהי בלוטת התריס 

בלוטת התריס, הנקראת לפעמים גם בלוטת המגן, היא בלוטה דמוית פרפר המצויה באזור הגרון. תפקידה הוא להפריש באופן קבוע כמות מסוימת של הורמון, האחראי בעיקר על חילוף החומרים בגוף. כאשר ההורמון מופרש בצורה מוגברת התופעה נקראת פעילות יתר של בלוטת התריס, או בשמה הרפואי: היפרתירואידיזם.

מהו יתר פעילות של בלוטת בתריס 

תפקודה של בלוטת התריס תלוי באספקה מדודה של יוד, אשר מצוי באופן טבעי במאכלים מסוימים. תפריט בו נצרכת כמות מוגברת של יוד יכול לעודד יצור מוגבר של ההורמונים. התסמינים ליתר פעילות של הבלוטה הם לחץ דם ודופק גבוהים, הפרעות בשינה, הזעה ובעיות בעיכול, המלוות גם בהקאות ושלשולים. דרך אחת לפתור בעיה זו היא על ידי שימוש ביוד רדיואקטיבי המגיע לבלוטה והורס את החלק האחראי על הפעילות יתר, מה שפותר את בעיית יתר הפעילות אך יוצר מצב של תת פעילות. טיפול טבעי בבלוטת התריס הוא הדרך הנכונה להתמודד עם בעיה זו ללא נטילת תרופות.

מהו טיפול טבעי ביתר פעילות של בלוטת התריס?

הרפואה הטבעית טוענת כי רוב הבעיות הרפואיות המתעוררות בגוף נובעות מחוסר איזון או ממצב של לחץ. גם במקרה של יתר פעילות של בלוטת התריס ניתן יהיה להחזיר את הבלוטה למצב של תפקוד תקין על ידי טיפול טבעי ביתר פעילות של בלוטת התריס המביא את הבלוטה לפעול בצורה מאוזנת וסדירה. כיצד הדבר נעשה?
  • תזונה נכונה – לתזונה יש חלק חשוב בבריאות הגוף ובהתעוררות של מחלות. במקרה של יתר פעילות בבלוטת התריס יש ליצור תפריט מאוזן אשר ידע לווסת את הפעילות שלה ולא יעורר אותה.
  • דיקור סיני – דיקור סיני משמש במשך מאות שנים ליצירת איזון והקניית שקט נפשי בגוף על ידי שחרור חסימות אנרגטיות בעזרת מחטים רפואיות.
  • צמחי מרפא – לצמחי מרפא ותוספים טבעיים יש תפקיד חשוב ברפואה הטבעית והם משמשים תוספים טבעיים אשר עוזרים לגוף לחזור למצב של איזון הורמונלי ומחזקים את מערכות הגוף השונות.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן