חרדות – סיוע באמצעות מיצוי צמחים טבעיים

הגוף שלנו הוא לא רק שרירים ועצמות. הגוף שלנו זו בעצם מערכת חכמה מאוד שנועדה לעזור לנו להתקיים בעולם הזה בנעימים ובבטחה. ככזה, הגוף שלנו יודע לאותת לנו כשנעים וטוב לנו וגם כאשר משהו לא טוב עובר עלינו, כאשר קשה לנו, כאשר אנחנו נמצאים במצב המכניס אותנו למתח, חרדה או משבר. התקפי חרדה, למשל, זוהי דרכו של הגוף להעביר לנו מסר שזה מה שקורה. בשל כך, התקפי חרדה הם מצב שיש להתייחס אליו במלוא החשיבות. זהו מצב שיכול לקרות לכל אחד, ילד או מבוגר, ואין מה להתבייש בו. זה פשוט חלק מהטבע שלנו ויש לכך סיוע טבעי.

להקשיב לגוף

הכלל הראשון בהתקפי חרדה הוא להקשיב לגוף ולסיפור אותו הוא מספר. אלו שעוסקים בדרך טבעית יודעים שיש קשר ישיר בין התחושות והחוויות הגופניות והפיזיות שלנו לבין התחושות והחוויות הרגשיות והנפשיות שלנו. מה שקורה בעת התקף חרדה הוא שהגוף יוצא מאיזון ומתחילים להופיע תסמינים ותופעות שונות שמסמנים לנו על כך שגופנו חווה כעת מצב של סכנה – דפיקות הלב יכולות להתגבר, הנשימה הופכת מואצת וכדומה.

חרדה הינה מצב מתעתע ומורכב יותר מפחד ובעצם נובעת לא בהכרח מקיומו הממשי של גורם מסכן אלא מהדרך בה אנחנו תופסים וחווים את הסיטואציה בה אנחנו נמצאים. כשאנחנו בתוך הסיטואציה אנחנו לא תמיד מצליחים, בתחילה, להבין אותה ולבחור בדרכים שיעזרו לנו להירגע. לכן, במקרים רבים נדרשת עזרה מקצועית על מנת ללמוד כיצד להתמודד עם התקפי החרדה ולצאת מהם. קיימים נתיבים טבעיים רבים לסיוע בחרדה היכולים לעזור במצבים כאלו.

להבין את טבעה של החרדה

טבעה של החרדה, כאמור, הוא מורכב יותר ומתעתע יותר מאשר פחד הנובע מסיכון מוחשי וקיים. בדרך הטבעית נבחר באחת משתי הדרכים הבאות, או בשילוב של שתיהן יחד. האחת היא ללמוד לזהות ובכך לסייע בהפחתה ובנטרול גורמי לחץ ומתח המביאים אותנו לכדי התקפי החרדה והשנייה עיסוי, שיאצו, דיקור סיני ומיצוי צמחים טבעיים אשר יסייעו לשחרר אותנו ואת גופנו, מהלחץ והחרדה בהם אנחנו נמצאים. 

מיצוי צמחים טבעיים לסיוע בחרדות

קיימים מספר צמחים, וכפועל יוצא מכך מספר פורמולות צמחיות, אשר יכולות לסייע בטיפול בחרדות. לרוב, הצמחים בפורמולות אלו יהיו צמחים אשר יסייעו בהרגעת מערכת העצבים והבאת הגוף למצב של הרפיה ושלווה ובנוסף, יתמכו בה ויחזקו אותה לעתיד.

אי איזון פנימי ניתן לסיוע – מיצוי צמחים טבעיים הינם המתנה של הטבע לגוף.
הנכם מוזמנים לפגישת אבחון ויעוץ להבנה רבה יותר של בעייתכם ולדרך נכונה לסייע לכם.

לפגישת אבחון וייעוץ צרו קשר עכשיו!  

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן