פעילות יתר של בלוטת התריס     19.5.22

לאיתן ולצוות צוף צמחים היקרים.

לפני 4 חודשים הגעתי למרפאת צוף צמחים בעקבות בעיית פעילות יתר של בלוטת התריס. בעיה אשר סבלתי ממנה הרבה במשך השנים. לבעיה זו התלוו  עוד תסמינים קשים הקשורים בחלקם בתפקד הבלוטה הלקוי, ובחלקם האחר קשורים לבעיות הורמונליות המאפיינות את גיל ה40+.

 הגעתי למרפאה מיואשת ממצבי הבריאותי ובידיעה שמצב הבלוטה רק מחמיר. כאבי הגב והפרקים הציקו לי מאוד, כמו כן סבלתי מנשירת שער, אנמיה חדה וחולשה כללית . מה שעודד אותי להגיע למרפאה זו היו ההמלצות הטובות שקראתי ממטופלים קודמים, אשר עשו תהליך ריפוי משמעותי בזכות האבחון המדויק של איתן,

בזכות הליווי הצמוד ותוכנית הטיפול המותאמת אישית .  הגעתי למרפאה והייתי נחושה שגם אני רוצה לעבור את השינוי הזה בחיי. קבלתי מאיתן אבחון מדויק לבעיות שלי. תוכנית טיפול מותאמת לבעיות שאובחנו אצלי ועוד ליווי חם וצמוד של גל ושאר הצוות.

 בעקבות המסירות ,המקצועיות והיחס האישי שלהם, הצלחתי לעמוד בתוכית ולהוביל לשינוי גדול במצבי הבריאותי .במהלך זמן קצר. הסימפטומים אשר סבלתי מהם לפני פחתו מאוד  ובחלקם הרב אף נעלמו. הצלחתי לאזן עוד יותר את הבלוטה ואת שאר הערכים האחרים בדם.

הטיפול הזה הפך להיות חלק מאורך חיי ואני מתכוונת לשמר אותו כמה שאוכל.

שמחתי מאוד להיות מטופלת במרפאתכם. מודה לכם מכל הלב. תמשיכו לצמוח ולהעניק את הטוב ביותר למטופליכם.

מרי מנסא -רמלה

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן