אי ספיקת כליות פוליציסטיות על סף דיאליזה

איתן, טל, אולגה וכל הצוות היקר!

הגעתי אליכם לפני כ-45 ימים עם כליות פוליציסטיות שכמעט לא מתפקדות(דרגה 5, קריאטינין 5.44/אוריאה 197/ Gfr 11). מיטב הרופאים והפרופסורים ציינו שעומדת בפניי אפשרות אחת בלבד והיא טיפולי דיאליזה! במצב רפואי חמור זה הגעתי לאיתן  דרך האינטרנט לאחר חיפושים אחר מזור. כבר במפגש ההיכרות הבנתי שמדובר באדם מקצועי, קשוב, אמפתי, כזה שמייד נותן תחושה ש”אני בידיים טובות”. צוות המרפאה טיפל בי באופן הוליסטי אינטנסיבי וכל כך מסור, והשיפור לא אחר לבוא (כבר לאחר שבועיים) עד כדי שנפרולוג בכיר ציין שטיפולי הדיאליזה מושהים לאלתר.

בבדיקות שערכתי לאחרונה, הערכים של תפקודי הכליות הראו שיפור נוסף ומשמעותי (קריאטינין 4.07/אוריאה 64/ Gfr 16), דבר שהרחיק אותי מטיפולי הדיאליזה ביתר שאת.

כיום, אני נמצא בשלב ב’ של הטיפול במרפאתו של איתן, מרגיש נהדר ומלא באמונה ובתקווה שהכל אפשרי! כשאתה אדם מאמין, חדור מטרה ובידיהם של האנשים הנכונים והמקצועיים, שלא מניחים לך לרגע מתוך אכפתיות ודאגה- אין ספק שהתוצאות לא יאחרו לבוא…

בברכת ישר כח,

עופר אילון 054-4878135

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן