לכבוד צוף צמחים,

איתן טל והצוות.

שלום רב,

בחודש אוגוסט 2018 הגענו למרפאתכם עם אמי פני, לאחר שקיבלה טיפול בקרינה והטיפול גרם לתופעות לוואי קשות מאוד, כוויות בפה, בגרון, בוושט, קשיי נשימה, מצב כללי ירוד, חוסר תיאבון, שינה, וזאת עם גידול שיושב על הלסת וכואב.

נטורל ויז'ן - החזון הטבעי לסיוע במחלות הסרטן

הדרך הטבעית המשלימה, המסייעת והתומכת במחלות סרטן בשילוב עם הרפואה הקונבנציונלית.

כאדם שמאוד מאמין ברפואה האלטרנטיבית חשבתי שלא יזיק לנסות גם את הכיוון והבאתי את אמי לאיתן בתקווה שיוכל לעזור לה ולהקל על סבלה. לאחר שסיפרתי לגל שהעניין דחוף התקבלנו בהתראה קצרה והגענו לאדם מדהים, קשוב, אמפתי, לב רחב,עם המון ידע והמלצות שעיין בסיכום שהבאתי והציע תכנית טיפול מתאימה .

איתן הציע להתחיל קודם לטפל בכויות ובתופעות הקרינה ולאחר מכן נתמקד ביתר קיבלנו תכנית טיפולית מסודרת, פורמולות צמחים וכמוסות והתחלנו לטפל מידית .

רוצה לציין שלאחר 3 ימים בלבד מצבה השתנה פלאים, היא התחילה לנשום ללא הפרעות, הכוויות נרפאו התחילה לאכול מרוסק ובהדרגה וזאת ע”י נוזל לשטיפות הפה, ומריחה בדבש מסוים. איתן וגל עמדו אתי בקשר טלפוני ושאלו למצבה מדי כמה ימים.

לאחר שמצב הפה השתפר התחלנו עם פורמולות וכמוסות לטיפול במחלה עצמה ובלחזק את אמי פיזית ומנטלית. אמי ממשיכה זה כבר כ 4 חודשים בטיפול, התחזקה, חזרה לעיסוקיה במטבח לרוב ומצב רוחה משתפר מיום ליום וזאת ללא שום טיפול נוסף, רק לפני שבועיים הגענו לביקורת והרופאה הציעה טיפול ביולוגי ניסיוני שאולי יועיל ובבדיקת ההתאמה ביקשה לראות את מצב הגידול בפה. לתדהמתה  הגידול הוקטן במס’ מ”מ, אני גם נדהמתי למרות שאמי אמרה שמרגישה שפחות מציק לה בפה. (הרופאה כמובן חקרה ושאלה מה עשיתם? הרי הפסקנו טיפול קרינה באמצע ולא קיבלנו שום טיפול) .

אין ספק שהטיפול בפורמולות הצמחים עליהם קראתי הוא שהאט את התפתחות הגידול ואולי גם עצר או כיווץ אותו לממדים קטנים יותר , ועל כך אנו מודים שהגענו לאדם הנכון , ומקוים שימשיך להתכווץ או לסגת.

אמי כמובן רק קיבלה אישור וחיזוק לטיפול עקב תגובת הרופאה ומקפידה ביתר שאת לקחת את הטיפול בזמן ולא לפספס.

כל המשפחה מודה לאיתן לגל ולגל המזכירה על העזרה, על שקיבלנו את אמא בחזרה ועל השיפור העצום במצבה.

תודה היא מילה קטנה,
מאחלת שתמשיכו לעשות חיל ולהקל סבלם של אחרים.
אתם שליחים שעושים עבודת קודש.

(מס’ הנייד שלי במשרד , אשמח להמליץ למי שמעוניין.)

סילביה, אמא והמשפחה

בשם אמא והמשפחה

 

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן