בגיל 26 הפסקתי לנטול גלולות למניעת הריון לאחר שש שנים של שימוש אשר הותירו אותי עם מיגרנות וערכים גבוהים של כולסטרול ושומנים בדם.

חודשים בודדים לאחר ההפסקה, ירדו לי ערכי הכולסטרול והשומנים והמיגרנות הפסיקו כליל, אך התחילו להופיע על פניי פצעונים (פניי היו חלקות אפילו בתקופת התיכון), העלתי במשקל, הבחנתי בשיעור יתר על פניי וגופי, והפסיק לי המחזור לחלוטין. עברתי מרופא לרופא, עשיתי כל בדיקה אפשרית וכל מה שהרופאים אמרו לי זה “לחכות וזה כנראה יסתדר לבד”. הבדיקות היו נראות להם תקינות, למרות שהיו לי ערכים מעט גבוהים של טסטוסטרון.

חיכיתי אך המצב לא השתפר, והתחיל להימאס לי לעבור מרופא לרופא ושכולם יאמרו לי שזה לא נורא.

בהמלצתה של חברה הגעתי אל המרפאה של איתן. לאחר שאיתן עבר על ההיסטוריה הרפואית שלי וניהל עמי שיחה מעמיקה, עלה החשד שמדובר בתסמונת שחלה פוליציסטית (PCOS) והוחלט על טיפול של כדורים, חליטות, מיצויים ודיאטה, אותו התחלתי כעבור שבוע. איתן וגל דאגו לשמור על קשר מתמיד איתי, מתקשרים לעיתים תכופות לשאול מה המרגש והאם חל שינוי כלשהו. איתן עודד אותי ואמר כי להערכתו המצב ייפתר תוך שלושה עד ארבעה חודשים. בשלב זה, לא קיבלתי מחזור כחצי שנה. במקביל, ובעידודו של איתן, המשכתי לעבור בדיקות וביקורות ע”י רופאים רגילים.

כעבור כחודש וחצי, הופיע המחזור הראשון, עור פניי התחיל להשתפר, והתחלתי לרדת במשקל. בו בעת, הגעתי לרופאה חדשה אשר אוששה את המסקנה אליה הגעתי עם איתן כי מדובר בתסמונת שחלה פוליציסטית, אך היא אמרה כי אין משהו שתוכל לתת לי חוץ מסוג אחר של גלולות לטפל בתסמונת (דבר אשר אינו מומלץ לי עקב התופעות שהיו לי לפני). ברצוני להודות לאיתן ולגל על הטיפול המסור והדאגה, אשר עודדו אותי להמשיך ולהתמיד בטיפול, שכעבור זמן קצר הניב תוצאות. אין לי ספק כי הטיפול שניתן לי עזר למצבי, ואני מקווה שיוכל לעזור גם לנשים אחרות אשר סובלות מאותה תסמונת מייאשת.

בברכה,

ט.ג

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן