לכבוד צוף צמחים,

הגעתי לאיתן בצומת דרכים עם בעיית וריקוצלה בדרגה חמורה, כאשר אורולג מומחה אמר לי שאין מה לעשות ויש להמתין. הבנתי מאיתן שהמתנה עשויה להוביל להחרפה ולניתוח כירורגי והתחלתי טיפול מידי.
שמח להגיד שב”ה תוך חודש ימים השיפור כבר ניכר.

לאורך הטיפול זכיתי לקבל אבחנה מקיפה העוסקת הן ברפואה הקונבנציונלית ובתוצאות בדיקות והן בהסתכלות נוספת וחשובה לא פחות, באיזון הפנימי הנפשי והכל בדרך טבעית. חיבור גוף-נפש מורגשים בכל שלב הטיפול. כמו-כן גם שילוב התזונה הנדרשת עם פעילות גופנית הינה חלק אינטגרלי משמעותי שעימו ועליו מתבסס התהליך. מומלץ לבקש מאיתן תרגילי כושר מותאמים אישית למינוף הטיפול והבריאות.

באופן כללי, ההרגשה שתמיד יש עם מי להתייעץ ובכל ספק צוות צוף צמחים נרתם לסייע, עוזרת לתחושת הביטחון וההקפדה על כלל הדרישות בתהליך.

האופטימיות והשלווה של איתן ליוו אותי בכל שלב בטיפול וכמובן בעצימות גבוהה במפגשים עצמם.

הזדמנות להגיד תודה רבה לאיתן ולצוות היקר שדואג מלווה ותומך!

בברכה,

צח

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן