הגעתי לטיפול אצל איתן אחרי יותר מ-30 שנה של אסטמה חמורה, נזלת אלרגית ששיבשה את חיי וחוסר שקט נפשי. טופלתי עד כה בסטרואידים. הייתי תלוי לגמרי בתרופות. כל ניסיון להפחית או להפסיק את התרופות גרר תגובות קשות: ליחה מוגברת, שיעול וקוצר נשימה. לנזלת האין סופית לא נמצא שום טיפול שפעל מעבר למספר ימים

הטיפול הורכב מתרופות צמחיות, דיקור ועיסוי. ההשפעה על בריאותי הייתה מיידית. ביום! נפטרתי מהסטרואידים ללא תופעות לוואי. לאחר כשבועיים הפסיקה הנזלת כמעט לחלוטין ובמהרה חזר לי גם השקט הפנימי. אפשר להכריז כי חיי שונו ללא היכר. עכשיו אני אדם רגוע. יש לי נשימה עמוקה, חוויה שאני לא זוכר כבר שנים והפסקתי להסתובב עם טישיו צמוד. לרשימת הנהנים מהטיפול שלי הצטרפו גם משפחתי הקרובה שזכו לקבל אדם הרבה יותר בריא ורגוע.

מאז הטיפול שלי לקחתי את בני בן השנה שקיבל מרשם להינהלציות ובעזרתו של איתן לא נזקק להן, ואת ביתי שהייתה מועמדת לניתוח כפתורים עקב ירידה בשמיעה וגם היא טופלה בהצלחה ובמהירות. כיום היא שומעת באופן מושלם.

לסיכום: יש רפואה אמיתית שמטפלת בשורש ולא בסימפטומים. אפשר למצוא אותה בקליניקה של איתן והכול ביחס אישי ובמקצועיות שלא ניתן למצוא במקומותינו. כמה רופאים אתם מכירים שמתקשרים יום יום ללקוחות שלהם כדי לשאול מה נשמע?

גיורא ד.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן