שלום שמי אתי ואני בת 32 מאזור השרון,

חליתי בחיידק שנקרא הליקובטר פילורי, אשר מגלים אותו בבדיקת נשיפה,

חיידק אשר גורם לאי נוחות, תפיחות בבטן ,גזים וכאבי בטן ופוגע לי באיכות החיים,

סבלתי מכאבי בטן במשך 10 שנים, ניסיתי את הרפואה הקונבנציונאלית שלא עזרה לי בכלל,

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

לאחר שלושה טיפולים אגרסיביים של אנטיביוטיקה מרובה ,אשר לא “תרמה לי לכבד בכלל”

החיידק עדיין נשאר ,כנראה שהיה נעים לו בסביבתי, חשוב לציין שחיידק זה מאוד נפוץ ובד”כ אחרי טיפול אחד של אנטיביוטיקה הוא עוזב ,אך אותי כנראה שאהב במיוחד,

לאחר טיפולי האנטיביוטיקה הייתי ממש מתוסכלת וחסרת אונים לא ידעתי למי/לאן לפנות

וכבר לא האמנתי באף רופא, כבר הגעתי למצב  שהתחננתי שימצאו לי משהו בבטן,

לאחר חיפושים רבים והמלצות של חברים ומשפחה לתת הזדמנות ולפנות לרפואה האלטרנטיבית ,שאגב אף פעם לא האמנתי בה ותמיד הייתי סקפטית בעניין, החלטתי לתת הזדמנות כי לא הייתה לי ברירה אחרת, הדבר היחיד שרציתי מכול הוא להיות אישה בריאה.

לאחר בדיקות מעמיקות הגעתי לקליניקה של איתן טל ,הרבליסט קליני –המכונה אצלי בטלפון , בשם ה”מלאך שלי” מהשיחה הראשונה שלי אתו, הרגשתי הכי בטוחה הרגשתי שיש עם מי לדבר, בן אדם אמין, טוב לב מקצועי במיוחד, היה לי ממש כיף לדבר אתו והוא הציע לי לעבור אצלו טיפול של 3 עד 4 חוד’ הכולל תפריט עם תזונה נכונה וצמחי מרפא וכולל מסאג’ים, רפלקסולוגיה ודיקור סיני, אשר אמור למגר לי את החיידק ואף להעלימו, לקח לי כמה ימים לחשוב על המצב מאחר והייתי צריכה לשלם יחסית סכום גדול בשביל הטיפול והיו לי חששות ,למרות החשש לקחתי את הסיכון והחלטתי ללכת על זה עד הסוף,

היום אני לקראת סיום הטיפול ויכולה לומר בלב שקט שאני אישה בריאה, חזקה מרגישה מצוין, כאבי הבטן כבר לא קיימים אורח חיי השתנה לטובה ,הפכתי להיות טבעונית ואני מאושרת ממש ,הודות רבות לאיש המקסים שעזר ותמך בי והיה לציידי כל הדרך, איתן וגל המקסימה והלבבית ,דאגו להתקשר כמעט כל יומיים ולהתעניין בשלומי ,היחס מדהים ושירות ראוי לשבח , באמת שאני ממליצה בחום, גם צוות המטפלים מאוד מקצועיים והיה לי ממש כיף להגיע לטיפול, כל פעם שהגעתי לטיפול לא רציתי שיסתיים וכבר חיכיתי בציפייה רבה לטיפול הבא, תמיד הייתי הולכת בהרגשה פיזית ונפשית טובה, הייתי רגועה ושלווה יותר.

אז מה שנותר לי הוא רק להודות מקרב לב לצוות המדהים שהיה איתי לכל אורך הטיפול המסור.

תודה תודה תודה

אוהבת אתכם,

אתי מילר .

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן