לא מעט אנשים שחווים דיכאון, חשים לא פעם שהעולם סוגר עליהם, שהכל הולך נגדם, שאין להם שום סיכוי להצליח או כפי שהגדירו את זה בעבר, שבקצה המנהרה אין אור אלא רק המשך של המנהרה. אך האמת היא, שזה בסופו של דבר קשור לאופן בו מתבוננים על הדברים. מן הסתם, כשנמצאים במצב של דיכאון, והכוונה למצב שרבים מאיתנו מרגישים מסיבות שונות, בין אם מדובר מסיבות שנובעות כתוצאה מבעיה בזוגיות, בעיה במקום העבודה, אין מימוש עצמי, זיקנה או כל דבר אחר, הרי שאם אנחנו נקבל את הטיפול הנכון ואם נטפל בעצמנו קודם כל, סביר להניח שעם הזמן נגלה שלמנהרה הזאת יש קצה, ויש בו אפילו אור. לפני שאנחנו נסביר כיצד אנחנו צריכים לטפל בדיכאון ולמה הרבה פעמים טיפול טבעי בדיכאון יכול להיות מועיל יותר מאשר טיפול רגיל, אנחנו צריכים לציין, כל תהליך של טיפול חייב להיות מלווה על ידי גורם מקצועי. אנחנו לא יכולים לעבור את התהליך הזה לבד. הן בגלל שאין לנו את היכולת המקצועית להעריך את מצבנו ולעזור לעצמנו לצאת ממנו, הן בגלל שהרבה פעמים אנחנו נדרשים לטיפול תרופתי ואת זה יכול להעניק לנו רק גורם מקצועי, והן בגלל שאם אנחנו בוחרים לעבור את הטיפול עם גורם מקצועי, הרי שאנחנו לא לבד בתהליך, אנחנו עם מישהו והוא מלווה אותנו לאורך כל הדרך.

כיצד אנחנו יכולים לקבל טיפול בדיכאון?

בשלב הראשון עלינו להודות שאנחנו צריכים טיפול כזה ובמילים אחרונות, עלינו להודות שאנחנו בדיכאון. לא הרבה מסוגלים להבין שהם נמצאים במצב כזה, הרבה פחות מסוגלים להודות בכך ולהסכים לקבל טיפול בדיכאון. לשם כך, אנחנו צריכים לשים לב מה אנחנו חווים, לשים לב שתחושת העצבות והחרדה שמלווה דיכאון, לעיתים כולל אלמנטים נוספים של בכי, שינויים קיצוניים במצב הרוח, חוסר רצון לאכול או להיפך, מצב שאנחנו לא מפסיקים לאכול, כמובן לא פעם זה גם מלווה בסיטואציה שאנחנו מתחילים לשתות בלי הפסקה ועוד. כל אלה סימנים שאנחנו חווים מצב נפשי מסוים שדורש טיפול. לעיתים יהיה לנו קשה לזהות את זה אך גורם קרוב אלינו כן ישים לב לכך, ועליו להציע לנו ללכת לטיפול. בשלב השני, אנחנו צריכים להיות ללכת לטיפול ולהיות מסורים לו. בין אם זה אומר ללכת אליו באופן עקבי, להיות מוכנים לדבר על הכל, וכן להיות מוכנים להשתמש בעזרים ואמצעים שיכולים לעזור לנו. טיפול בדיכאון מלווה לא פעם באמצעים שכאלה, אנחנו יכולים להשתמש בתרופה רגילה או תרופה טבעית לדיכאון, אנחנו יכולים גם להשתמש בצמחי מרפא לדיכאון, זה תלוי מה המטפל ימליץ לנו. אם אנחנו חוששים מתרופות רגילות, אנחנו בהחלט יכולים לבחור בטיפול טבעי בדכאון במטרה לפתור את הבעיה. נקודה אחרונה, אנחנו חייבים להקפיד לעבור את הטיפול בשלבים ולא לדלג על שום שלב. לקריאה נוספת על טיפול טבעי בחרדות ודיכאון – לחץ כאן   

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן