ערמונית מוגדלת

 

 

בלוטת הערמונית היא חלק ממערכת הרבייה הגברית. היא ממוקמת ממש מתחת לשלפוחית השתן ובצורתה מקיפה את חלקה המרכזי של צינורית השופכה. במצב טבעי ובריא גודלה של בלוטת הערמונית היא בערך כגודלו של אגוז מלך. תפקידה בגוף הוא להיות שותפה בייצור נוזל הזרע בו נמצאים תאי הזרע עצמם. לעיתים מתרחשת בגוף תופעה הפוגעת בבלוטת הערמונית וגורמת להגדלתה, מצב הנקרא “היפרפלסיה”. הגדלה זו היא הגדלה שפירה בדרך כלל, זהו מצב שכיח אצל גברים מעל גיל 48 ונכון לעכשיו הסיבה הגורמת לכך אינה ידועה בקרב הרופאים והמדענים.

תסמינים של ערמונית מוגדלת

כאשר בלוטת הערמונית מוגדלת היא יכולה ללחוץ על צינור השופכה ולגרום לחסימה חלקית שלו או לחסימה מלאה שלו. מתוך כך נוצרים גם התסמינים הבאים: קושי להטיל שתן והתרוקנות לא מלאה של השלפוחית עד כדי טפטוף בלבד, תכיפות בהטלת שתן, הופעת דם בשתן, תחושת צריבה בזמן מתן שתן, כאבים באזור הבטן התחתונה, עליית חום הגוף (המעידה על הימצאותו של זיהום), אבנים בכליות ובכלל זאת פגיעה בכליות. לאור כל התסמינים האלה, אשר פוגעים בבריאותו של האדם וביכולתו לנהל חיי יום יום תקינים ושלווים, ניתן להבין כמה חשוב לטפל במצב זה של בלוטת ערמונית מוגדלת. לשם כך קיימים מגוון טיפולים קונבנציונליים וכן, מגוון רחב של נתיבים טבעיים.

לגעת בשורש הבעיה

כאמור, קיים כיום סיוע טבעי ויעיל לבלוטת ערמונית מוגדלת. הדרך הטבעית יכולה להועיל בו זמנית בכמה נתיבים – האחד  הקלה וסיוע להעלמת התסמינים שתוארו לעיל אשר פוגעים בתפקוד, בבריאות ובאיכות החיים של הגבר והשני בהתייחסות לשורש הבעיה ובכך סיוע רב בהחזרת הגוף למצב תקין.

קיימים מגוון רחב של אפשרויות אשר יכולים לסייע במצב זה, ואשר נמצא כי הערמונית המוגדלת מגיבה אליהם טוב, הכוללים, תזונה מותאמת אישית, התאמת מיצוי צמחים טבעיים, דיקור סיני ונטילת תוספי תזונה מותאמים למצב. אחת הפורמולות המוצלחות ביותר בצוף צמחים לסיוע בהגדלה של בלוטת הערמונית היא הפורמולה B.P.H FORMULA – זוהי נוסחה שפותחה באופן ייחודי ומכילה תמציות צמחים ומינרליים שונים. הפורמולה מסייעת לא רק לבעיות של בלוטת ערמונית מוגדלת אלא גם למצבים של אי שליטה במתן שתן, מתן שתן בתכיפות גבוהה הכולל גם קימות מרובות בלילה, צריבה בשתן, מאמץ בעת הטלת שתן ובמצבים של עצירת שתן. בנוסף, מוצר טבעי וייחודי זה מסייע במניעת סרטן הערמונית ופרוסטטיטיס.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן