חום אצל ילדים

הדרך הטבעית במצבי חום אצל ילדים

מצבי חום אצל ילדים הינם מצבים שכיחים ומהווים יסוד רב ללחץ, בהילות וחרדה אצל ההורים וזאת למרות שהחום כפי שהוא מוצג על המדחום אינו מהווה סיבה לחרדה ובדרך כלל אינו מעיד על בעיה קשה. בכל הקשור לחום אצל ילדים יש עבר רב של מיתוסים נטולי כל בסיס הגורמים לפחדים רבים.

חשוב: להימנע מתגובה חרדתית לחום אצל ילדים.

חום גוף טבעי ותקין הינו כ 37.4 מעלות וזאת לאחר בדיקה במדחום דיגיטלי 37.8 בערך כאשר הבדיקה הינה בפי הטבעת. מתוך כך ניתן להבין שחום הינו כל מה שמעל לערכים הנתונים. חשוב למדוד רק במד חום ולא דרך מגע.

זכרו: חום של 37.4 ומטה אינו חום, כל ערך מעליו הינו סוג של חום. חשוב למדוד חום פעם עד פעמיים ביום, בוודאי לא בכל שעה. חשוב לעשות זאת כשהילד ער.

האם ערכי חום גבוהים מסוכנים?

החום כשלעצמו אינו גורם לסכנה, בין אם הוא ממקור ויראלי ובין אם הוא ממקור חיידקי ואחר. עלייה בחום הגוף מעידה על ניסיונו של גוף הילד להילחם בפתוגניים שונים התוקפים אותו. חום גוף בעת מחלה לא נעים אך אינו מסוכן.

החום מהווה אמצעי סינרגי לפעילות של מערכת החיסון. החום מגן על הגוף ולא מבקש לפגוע בו.

אין כל סיבה להוריד ערכי חום גבוהים וזאת כאשר חיוניותו של הילד לא נפגעת. חשוב להבין את הכרחיות החום בעת לחימתו של הגוף. זכרו: הורדת חום אינה מרפאה ואף לא יוצרת קיצור משך המחלה. חום אצל גילאי 4 חודשים ומטה דורש ביקור אצל הרופא.

עליה בערכי החום הינה תהליך מבוקר מאוד. בערכי חום גבוהים (41-42 מעלות) מתרחשת פעילות פיזיולוגית ביו כימית אשר אינה מאפשרת עליה נוספת, לכן החום אינו תהליך חד כיווני אשר יכול להגיע למצבים בלתי נשלטים שהרי קיימת בקרה חזקה ומיומנת של הגוף.

הסיבה לחום

אין ספק שקיימת קשת רחבה של סיבות לעליה בערכי החום כמו לדוגמא:

  1. מצבי דלקת זיהומים (חיידקים ויראליים).
  2. מחלה דלקתית לא זיהומית.
  3. בעיה של אי איזון הורמונאלי.
  4. מצבי אלרגיה או אי סבילות של הגוף.
  5. מחלת מעיים דלקתית.
  6. קדחת ים תיכונית.
  7. נטילת תרופות.
  8. מצבי לחץ.
  9. במקרים נדירים ביותר, מחלה ממארת.

ומה עם הפרכוסים?

פרכוסי חום מהווים חוויה לא קלה הגורמת למתחים קשים אך על אף היותה לא קלה, אין פרכוסי החום מסוכנים ואין הם גורמים לנזק כלשהו. לא כל ילד יפרכס מחום ואם אכן כן, אין זה אמור ליצור נזק.

תחתית הטופס

הפוהההפפםההה הפורמולה הטבעית ממיצוי צמחים טבעיים להורדת חום אצל ילדים

הפורמולה הטבעית מבוססת על תמציות מרוכזות, איכותיות ואורגניות המופקות ממיצוי צמחים טבעיים ולהם היסטוריה מסורתית וקלינית רבת שנים. התכשיר מסייע להורדת חום גבוה, בינוני ונמוך. אופן השימוש הינו לפי הצורך.

התכשיר הטבעי של צוף צמחים מהווה אמצעי בריא ויעיל להורדת חום והקלה על אי נעימות וכאבים. בניגוד לשאר התכשירים הכימיים, תכשיר זה מהווה גם אמצעי סינרגי לסיוע בבעיה. למיצוי צמחים טבעיים היסטוריה בעלת אלפי שנים מוכחת.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן