סימנים לתת פעילות בלוטת התריס

בלוטת התריס היא אחת הבלוטות החשובות ביותר במערכת ההורמונלית, ולצערנו היא גם אחת המועדות ביותר לפגיעה בתפקוד. המצב בו הבלוטה אינה מייצרת מספיק הורמונים גורם להאטה בחילוף החומרים ולפגיעות שונות במערכות הגוף. תת הפעילות של הבלוטה נפוצה יותר בקרוב נשים ובקרב קשישים, וככל שמאבחנים את המצב מאוחר יותר כך קשה יותר לרפא אותו. כדי שתוכלו לזהות מצב כזה בחרנו להביא לכם מאמר על סימנים לתת פעילות בלוטת התריס.

שינויים הורמונליים

הגורמים העשויים לפגוע בתפקוד בלוטת התריס רבים, וכוללים מחלות שונות כמו מחלת השימוטו, שהיא המחלה אוטואימונית בה הגוף תוקף את בלוטת התריס, הרס הבלוטה כתוצאה מקרינה או מסיבות אחרות, הריונות ולידות שעשויים להוריד את רמת הפעילות של הבלוטה, דלקות מקומיות באזור בלוטת התריס, תרופות שונות, חוסר איזון ביוד בגוף, פגיעה מוחית ביותרת המוח או ההיפותלמוס האחראים על בלוטת התריס ועוד.

למעשה, כל אישה עוברת שינויים הורמונליים רבים במהלך חייה: ההתבגרות המינית ותחילת קבלת הוסת, הריונות, הנקות, גיל המעבר, ועוד, ומדי חודש אנחנו עוברות שינויים הורמונליים בהתאם למחזור החודשי. גם השינויים התכופים הללו עלולים לפגוע בתפקוד בלוטת התריס.

איך מזהים תת פעילות של בלוטת התריס?

הקושי לאתר את תת הפעילות של הבלוטה נעוץ בכך שהתופעות מופיעות בהדרגה ומתפתחות לאט לאט, בלי שנשים לב ובלי שנקשר ביניהן. בדרך כלל התופעות הראשונות שמופיעות הן עייפות וחולשה, בשל ההאטה בחילוף החומרים, ומצטרפים אליהן אחרי זמן מה גם עצירות ויובש בעור, יחד עם עלייה במשקל. לאחר מכן מופיעים בדרך כלל רגישות לקור ושיבושים של המחזור החודשי, ואחריהם שינויים בשיער ובקול, ירידה ביכולת הקוגניטיבית, דיכאון והפרעות זיכרון. במקרים נדירים בהם תת הפעילות של בלוטת התריס אינו מאובחן עלולים להיגרם גם פגיעה בלב ובערכת העצבים.

מה עכשיו?

אם את סובלת מתסמינים אלה או רואה את ההתפתחות האיטית לכיוון הזה, גם אם התסמינים אינם מופיעים בדיוק בסדר הרשום, כדאי לבצע בדיקת דם לאבחון ודאי. כאמור, ככל שהאבחון מוקדם יותר כך אפשר לטפל באיזון הבלוטה טוב יותר ומהר יותר. 

אבל אפשר גם אחרת – סיוע בדרך טבעית

בצוף צמחים אנו מעניקים אבחון וייעוץ לסיוע טבעי בתת פעילות בלוטת התריס, המתחיל באבחון מעמיק של הסיבה לבעיה בתפקוד הבלוטה. ברגע שמוצאים את הסיבה למחלה, ניתן למצוא לה גם סיוע נכון, המשלב נתיב היקפי ועומקי בגוף ובנפש.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן