יתר פעילות בלוטת התריס

יתר פעילות של בלוטת התריס היא תופעה נפוצה מאוד בישראל אשר אנשים רבים סובלים ממנה. תסמיניה הם רבים ומגוונים ויכולים ממש להשפיע על סדר יומם של מי שסובלים מתופעה זו ולפגוע פגיעה של ממש באיכות חייהם. בשל כך חשוב מאוד לאבחן תופעה זו בצורה מסודרת ומקיפה ולטפל בה באופן כזה הנוגע בשורש הבעיה עצמה. כזה הוא הסיוע  הטבעי ביתר פעילות של בלוטת התריס.

בלוטת התריס ופעולתה

בלוטת התריס היא אחת הבלוטות החשובות ביותר בגופנו. היא אחראית על תפקודים פיזיולוגיים בסיסיים בגופנו כגון ויסות הפעילות המטבולית, כלומר חילוף החומרים. היא עושה זאת על ידי הפרשת כמות מדודה של הורמונים מסוימים. כאשר הורמונים אלו מופרשים בכמות גדולה מידי נוצר מצב הנקרא יתר פעילות של בלוטת התריס, או בשמו הלועזי היפרתירואידיזם ומשמעותו שפעילות הבלוטה אינה מווסתת. למצב זה יכולים להיות מגוון גורמים.

סימפטומים של היפרתאירוידיזם

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

לתופעה זו של יתר פעילות בלוטת התריס ישנם סימנים וסימפטומים רבים. מי שסובל מתופעה זו יראה, בדרך כלל, סימנים של עליה בלחץ הדם ועלייה בקצב הלב, לחות והזעה מוגברות, תיאבון מוגבר, רעד ותסמונות עצביות שונות, היעדר שינה, קשים בעיכול, חולשה גופנית כללית, התעבות של השוקיים, עיניים אדומות ועוד.

הסיוע הטבעי בבלוטת התריס

לרוב, הטיפול הנפוץ בבעיות בבלוטת התריס, גם ביתר פעילות וגם בתת פעילות של הבלוטה, יהיה טיפול תרופתי. טיפול זה יכול להקל על הסימפטומים השונים ולעיתים אף ממש להחליף את פעילות הבלוטה – אך הוא לא טיפול הנוגע בשורש הבעיה.

לשמחת הסובלים מבעיות אלו קיימים כיום מגוון דרכים טבעיות אשר להם יש פוטנציאל ויכולת סיוע לבעיה לעומקה. סיוע טבעי ביתר פעילות בלוטת התריס יחל באבחון מקיף של המחלה וביצירת תוכנית כוללנית שתנסה לגעת בשורש הבעיה מכמה כיוונים מותאמים. 

  • תזונה – ייצור ההורמונים של הבלוטה מושפע ישירות מצריכת מינרלים וויטמינים מסוימים, כגון יוד, או מהימנעות מצריכתם של חומרים אחרים כגון גויטרונים. צריכת מזון מותאמת וכן צריכת תוספי תזונה נכונים יכולים להשפיע על הגוף מבפנים ולסייע בוויסות פעילות הבלוטה.
  • ניקוי כולל של מערכות הגוף הפנימיות מהצטברות של רעלנים.
  • סיוע באמצעות פורמולות צמחיות המותאמות אישית לאדם ולמחלה וכן, שימוש בחליטות של מיצוי צמחים טבעיים.
  • פעילויות גופניות שונות התומכות בפעילות הבלוטה, וכן פעילויות כגון יוגה תרפיה ומדיטציה.
  • עיסויי מגע שונים התומכים ומאזנים את הגוף ומערכותיו.
  • דיקור.

הסיוע הטבעי בהיפרתירואידיזם מהווה בסיס לאיזון וסיוע בריפוי ובהיפטרות מהתסמינים ומאי איזון הבלוטה. חשוב ליצור שילוב טבעי ובכך לסייע גם לאי הנוחות הקיומית.

לפגישת אבחון וייעוץ צרו קשר עכשיו!  

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן