10.9.14

לפני 8 חודשים הגענו אליך לטיפול בשל בעיית אסתמה של העור אצל בננו מיכאל, שהיה אז בן שנה וחצי. הבעיה הייתה חמורה מאוד, מיכאל התגרד ללא הפסק, וכל מה שעשינו עד אותה עת כדי להקל עליו, לא עזר.

בעזרת הטיפול התזונתי והתמציות שרקחתם לו, תוך שבועיים מיכאל חש הקלה גדולה ותוך חודש הנגעים נעלמו לגמרי, לאחר חודש התחלנו לחזור אט אט לתזונה הרגילה, כאשר אנו מוסיפים כל פעם רכיב תזונתי נוסף, המשכנו בתמציות עוד מספר חודשים (3-4 חודשים) במינונים נמוכים וכיום 8 חודשים אחרי אני רוצה לספר שהאסתמה של העור והפצעים לא חזרו, הוא חזר לתזונה הקודמת שלו לאחר חודש וחצי,  והדבר היחיד שאנו מנסים לשמור עליו הוא למעט במוצרי חלב ניגר (גלידות וחלב גולמי, אבל כן נותנים לו גבינות) ולא לתת במבה אם אפשר (וגם זה בלי לחץ).

אנו רוצים להודות לכם מאוד על העזרה, נשמח גם להמליץ לאחרים עם בעיה דומה על הטיפול, מאחר שניסינו מספר דברים לפני כן, והטיפול שלכם הוא היחיד שפתר למיכאל את הבעיה לגמרי ובתקופה יחסית קצרה.

בברכה ותודה רבה,

נורית נזירי וגזצ’או יוסף ההורים

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן