דיכאון

הנתונים מלמדים אותנו שמדי שנה יותר ויותר אנשים מתמודדים עם מצב של דיכאון. חלקם כלל לא מודעים לכך, יש מקרים בהם גם הסביבה איננה מודעת לעובדה שלצידם יש אנשים אשר מתמודדים עם דיכאון.

מאחר ויש הגדרות רבות לדיכאון ויש מדרגים רבים למחלה, לא כל דיכאון הוא קבוע, לא כל דיכאון חשים באותה עוצמה, ואפילו לא באותו זמן, הרי שהרבה פעמים קשה מאוד לשים את האצבע על כך שמתמודדים עם מחלה כזו, שלא נדבר על כך שיש אנשים שמתקשים להודות שיש להם דיכאון ולא מוכנים לדבר על זה.

הבעיה היא, שאם הם לא ידברו על זה ולא יתמודדו עם המחלה, אזי שהיא רק תחמיר ותקשה עליהם עוד יותר לנהל אורח חיים סביר ושגרת חיים תקינה.

תסמינים לדיכאון

דיכאון בדרך כלל גורם למגוון רחב של סימפטומים שאנחנו לא תמיד מודעים שהם נוצרים כתוצאה מהמחלה, בין אם זה רצון לישון כל הזמן, חוסר רצון לעשות דברים, רצון לאכול או חוסר רצון לאכול, תחושת כעס, עצבים, אובדן שליטה וזה יכול גם להגיע למצבים קיצוניים של התמכרויות ואלימות.

ניתן למצוא מגוון רחב של שיטות קליניות והוליסטיות לסיוע בדיכאון.

בקליניקת צוף צמחים אנו מציעים דרך טבעית להתמודדות עם דיכאון באמצעות נתיבים מגוונים הכוללים מיצוי צמחים טבעיים, שימוש בתוספי תזונה ייחודיים ושיטות שונות להפגת לחצים ומתחים וזאת על מנת להקל על הגוף והנפש כמה שיותר. בנוסף אנו יכולים למצוא גם שימוש בשיטות כמו דיקור, שיאצו ועוד.

צריך לומר, חשוב מאוד לא לעבור את התהליך לבד ולדבר. חלק מהותי מהתמודדות עם דיכאון זו היכולת להוציא את הדברים החוצה, לחשוף אותם באומץ ולדבר עליהם בלי חשש, גם אם נדמה לנו שהעולם לא מוכן לשמוע, הרי שמדובר בחלק מאוד מהותי וחשוב.

מדוע צריכים לפנות לעזרה

הרבה אנשים נוטים להאמין שהם יכולים לעזור לעצמם במקרה של דיכאון. זה לא מדויק, הם לא יכולים. יש לכך סיבות שונות, בין אם זה שהם אינם מטפלים מקצועיים ובין אם זה בגלל שהיכולת בזמן דיכאון לראות מעבר לתחושה השלילית שאופפת אותנו, היא מאוד נמוכה.

דיכאון גורם לנו לאבד תקווה, לחשוב בצורה פסימית ולא להאמין שהמצב יכול להשתנות.

אם היינו אופטימיים והיינו מאמינים שיכול להיות לנו טוב – לא היינו בדיכאון.

לכן חשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע שיכולים לעזור לצאת מהמצב ובין היתר להתייעץ עם מתמחים בדרך טבעית על מנת לאפשר התמודדות עם הבעיה בצורה בריאה מאוזנת ונכונה.

לפגישת אבחון וייעוץ עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן