טנטון (TINNITUS) הטיפול הטבעי השלם בצוף צמחים

טנטון הינה בעיה אשר גורמת לסובל ממנה שמיעת צלילים שונים אך ללא מקור חיצוני. ניתן לכנות טנטון כ”אשליה של שמיעת צלילים”. הצליל, או נכון יותר לכנותו, הרעש הבלתי נסבל, בדרך כלל חוזר על עצמו (מונוטוני) אך גווניו שונים מאדם לאדם. הרעש יכול להישמע כזמזום, צרצור, צפצוף, שריקות, חריקות, רחשים שונים ועוד. הרעשים נשמעים, לעיתים באוזן אחת אך גם בשתי האוזניים. לעיתים הרעשים קשים, שקטים רועשים מאוד ורצופים אך לעיתים אינם רציפים. הטנטון מטריד יותר בעת שיש פחות או העדר רעשי רקע בדומה ללילה. הטנטון מהווה גורם הפרעה רב עוצמה הפוגע בכל חדוות קיומו של האדם. הטנטון גורם לבעיות קשות, נפשיות, מצבים של דיכאון, חרדה, אי שקט, מתח, פגיעה קשה בשינה, ביכולת התפקוד וגורם למצבי לחץ קשים. הטנטון גורם  לפגיעה בתפקוד היומי ובכך נגרמת פגיעה מצטברת העלולה להוביל למחלות קשות כרוניות.

הטנטון גורם למצבים בהם סף הגירוי לרעשים מגוונים נמוך מאוד ובכך יוצר בחולה. מצבי היפראקוזיס, שהינה תופעה הגורמת לאי סבילות לרעשים. החולים בבעיה זו, שהינה השלכה של טנטון חווים, תגובות לחץ קשות מאוד וזאת גם לרעשים קטנים ומכך נוצר לחץ נפשי קשה, מתח, כעס ואי שקט. לציין שכ-80% מחולי הטנטון לוקים בבעיה זו. לעיתים נגרם מתח לחולי טנטון תופעה המכונה מיסופוניה שהינה הפרעה נויורופסיכאטרית הגורמת לביטוי של תגובות שליליות וקשות גם לקולות ספציפיים בדומה לטריקת דלת, קצב לב, פיהוק, לעיסה, צחוק, שיעול, שיר מסויים ועוד. גם בנושא זה קיימת תגובה קשה בדומה לחרדות ועוד.

בישראל קיימים מאות אלפי אנשים הסובלים מטנטון וכשליש מהם מגלים סבל רב מאוד עד כדי הזדקקות לטיפולים רפואיים ללא כל תועלת והיפסקות עבודתם, התפתחות מחלות כרוניות ועוד.

הרפואה הטבעית בצוף צמחים הינה הנתיב החשוב ביותר להיפטר מהסיוט המכונה טינטון

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

טנטון אפיונים

קיימים מספר סוגי טנטון בדומה לטנטון אובייקטיבי, הווה אומר, טנטון אשר ניתן לשמוע אותו הן כחולה והן כבודק ובכך נובע הטנטון מבעיה אורגנית בדומה לבעיה באוזן, הפרעת זרימה ועוד. בנוסף קיים טנטון סובייקטיבי אשר בו רק החולה שומע אותו ולעיתים הסיבות יכולות להיות כתוצאה מהיבטים כרונולוגיים , חשיפה לרעש, מחלת מנייר,  מצבי דלקת, גידול ועוד. קיים גם טנטון פועם, טנטון אוטיטיס שהינו תוצר של פגיעה בעצב השמע או האוזן התיכונה וטנטון סומאטי הנגרם מבעיות בראש, צוואר, לסתות ועוד ללא מעורבות של האוזן.

הטנטון שכיח אצל מבוגרים מגיל 55 ומעלה אך גם אצל צעירים.

 

טנטון – אטיולוגיה (סיבות)

  1. מתח נפשי (60% מהבעיות)
  2. דיכאון
  3. העדר זרימה דמית (מתח נפשי משפיע)
  4. עייפות
  5. תזונה לא נכונה
  6. הצטברות שעווה
  7. התכווצות שרירי החך
  8. בעיות שינה
  9. בעיות כלי דם
  10. דלקות שונות
  11. מחלות אוזן
  12. העדר פעילות גופנית
  13. חשיפה לרעש כרוני
  14. אנמיה
  15. גידול
  16. גוף
  17. גיל
  18. בעיות בלסת
  19. עייפות
  20. לחץ דם גבוה
  21. לחץ דם נמוך
  22. הפרעה מנטאלית
  23. הפרעה הורמונאלית
  24. חסרים תזונתיים

 

 

הטיפול הרפואי הרגיל

קצרה ידה של הרפואה הרגילה והטיפול הרגיל מלהושיע. קיימים ניסיונות קונבנציונאלי לטיפול אך ללא הצלחה ובכך נגרם סבל קשה וכן מצבי תסכול החרפה והידרדרות נפשית ופיזית. הרפואה הטבעית בצוף צמחים מהווה את הדרך הנכונה ביותר לטיפול בבעיה. טנטון הינה בעיה נויורופזיולוגית, ביו כימית, תחזוקתית, קיומית, ונרכשת.

חייבת להיות גישה מושכלת ומותאמת לטנטון ואנו אכן נעשה זאת.

יש תשובה לריפוי טנטון להקלתו באופן דרמטי ומניעתו דרך מרפאת צוף צמחים.

ניצור פרוטוקול טיפול, הן ספיציפי לאזור האוזן הפנימית אך גם טיפול פנימי, איזון רב מערכתי ועוד. הרפואה הטבעית בצוף צמחים מטפלת בטנטון – זו השיטה הבטוחה ביותר שהרי הטיפול הטבעי יעיל ומכוון גם לבריאות הכללית של האדם. הטיפול הטבעי בטנטון יוצר תמיכה טבעית במערכת האוזניים ובמרובע החשוב בין האוזן ומערכת השמע למערכת העצבים וכלי הדם וכלל מערכות הגוף זה המרובע העיקרי אשר משפיע.

מערכת שמע ,מערכת העצבים, כלי דם ,רב מערכתי. חשוב לממש את חזון הטיפול דרך רפואת הצמחים הקלינית שאנו המומחים הגדולים בישראל וכן יצרנים של כל צמחי המרפא שאותם אנו מעניקים למטופלינו. מעבר לכך קיים תהליך טבעי וישיר למטופל דרך טיפולים, תרגילים ועוד. ניצור טיפול ראשוני במהלך חודש ימים על פי הפרוטוקול המושכל והמותאם עבורך. היתרון החשוב מול טיפולי טנטון הינו יעילות הטיפול במרפאתנו שהרי אין כל טיפול קונבנציונאלי לטנטון. הטיפול הטבעי עשוי לסייע ואף להעלים את הבעיה.

צמחי המרפא ותוספי התזונה מבית היוצר אשר הינם טבעיים ולמטופלים בלבד ולא לבתי טבע. אנו מטפלים בכל הגוף ובכך ניצור גם הנחיות לאימוץ הרגלי קיום, חיים, תזונה, בריאות וטיפול גם מכל מצבי איזון. אנו נאזן את הגוף כולו וספציפי למטופלי בטנטון וכלים רבים להרגעה, שקט נפשי ועוד. וכן זרימת דם נכונה.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן