סרטן הערמונית

בשנים האחרונות, יותר ויותר גברים פונים לסיוע בדרך הטבעית כאשר מאובחנים בסרטן הערמונית.

הם נעזרים בדרך הטבעית כמשלימה או, באם אובחנו בשלב מוקדם, כמסייעת בהאטת ומניעת התפתחות הגידול.

לפני שנרחיב עוד על הסיוע הטבעי בסרטן הערמונית, חשוב להסביר:

מהו סרטן הערמונית?

נטורל ויז'ן - החזון הטבעי לסיוע במחלות הסרטן

הדרך הטבעית המשלימה, המסייעת והתומכת במחלות סרטן בשילוב עם הרפואה הקונבנציונלית.

בלוטת הערמונית זוהי בלוטה במערכת הרבייה של הגבר וסרטן הערמונית הינו מחלה שגורמת להתפתחות גידול ממאיר בפרוסטטה הלא היא הערמונית.

במהלך המחלה התאים המצויים בערמונית עוברים תהליך של גדילת יתר, הופכים למוטציה ובכך הולכים ומתרבים ללא פיקוח או בקרה. בשל חוסר הפיקוח של הגוף על הגדילה המואצת של התאים, מערכת החיסון של הגוף מאבדת שליטה באזור ואז עשויים להתפתח תאים ממאירים, המכונים גם תאים סרטניים.

אם הסרטן בערמונית אינו מאובחן בזמן או שאינו מטופל כראוי, עשויות להישלח גרורות לאזורים אחרים בגוף כמו הסביבה הקרובה לערמונית או בלוטת הלימפה באגן, שלד, ריאות ועוד אזורים.

תסמיניה הם קושי במתן שתן, צריבה, דלקת, הפרעות בזקפה ועוד תופעות באזור זה והאגן והוא שכיח בעיקר אצל גברים בגילאי 75 ומעלה. לעיתים לא יורגשו תסמיניה כי היא ידועה בתור מחלה שמתפתחת יחסית לאט, לכן עניין הבדיקות והאבחנה חשוב ביותר.

כיצד הדרך הטבעית יכולה לסייע לסרטן הערמונית?

חשוב ליצור סיוע טבעי מאורגן ומותאם באופן אישי לחולה בסרטן הערמונית, באמצעות התייחסות רחבת היקף לכל אותם גורמים וסיבות אשר יצרו את הבסיס לסרטן, כמו אורח חיים ותזונה.

כאשר גבר אובחן בסרטן הערמונית עומדת מולו תכנית טיפולים קשה ומורכבת הכוללת הקרנות, כימותרפיה וניתוחים. החולה צריך להתמודד עם הקושי שבטיפולים אלו הן מבחינה נפשית והן פיזית.

על כן חשוב שהגוף יהיה חזק ככל הניתן בהיבט הרב מערכתי וזאת כדי שיוכל להתמודד עם הטיפולים ובהמשך להירפא מהמחלה.

בדיוק כאן הדרך הטבעית נכנסת לתמונה ויוצרת נתיב הוליסטי ומקיף עם התאמה של מיצוי צמחים טבעיים ותוספים נכונים להרגעה, לרוממות רוח, לסיוע בחיזוק מערכת העצבים ובכל המצב הנפשי הנובע מהשלכות הגילוי.

השילוב של השימוש במיצוי צמחים טבעיים, התמיכה במערכת העצבים והחיזוק הנפשי הופכים את הדרך הטבעית מחייבת ובעלת חשיבות דרמטית ותועלת מופלאה.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן