לכבוד

איתן טל שלום רב,

בני אשפז את עצמו מרצון במחלקה סגורה בבית חולים מזור עקב תחושות אובדניות שסיכנו אותו.

הוא שהה שם כחודשיים וקיבל סוליאן 1200 מל”ג וציפרלקס. למרות התרופות הפסיכיאטריות שקיבל חלה החמרה במצבו הגופני והנפש י(רגשי) של בני.

מצבו היה קשה וזאת בעת הגעתו לצוף צמחים ולאיתן טל שהינו הרבליסט.

ניתן לסכם זאת בתופעות הבאות שמהן סבל : השמנה קיצונית, אכלת יתר, עצירות, בעיות עיכול ודם בצואה, רעד בגפיים ולעיתים בראש, עייפות רבה, כבדות תנועתית, קורדי נציה לקויה, דיכאונות ואובדנות, חוסר תקווה, ייאוש, ירידה הרמה הקוגניטיבית, חוסר ריכוז בפעולות פשוטות, אובדן הרצון להבריא וראיית התרופות הפסיכיאטריות כמוצא אחרון שאין לו כל דרך אחרת. בנוסף חווה בני אובדן זהות אישית והפסקת הנגינה בכינור. בני גל החל בטיפול טבעי בצוף צמחים. הטיפול ניתן דרך תרופות טבעיות והנחיות קיומיות. הטיפול ניתן דרך תרופות טבעיות והנחיה קיומית.

בתוך השתדלות גדולה של ההורים ובני עצמו דרך הנחייתו של המרפא איתן טל צוף צמחים CLH בנוסף נאות בית חולים מזור להסכים לטיפול משולב אינטגרטיבי טבעי/ “רגיל” קונבנציונאלי, ועל כך יש לשבח את בית החולים מזור ואיתן טל CLH אשר יצרו באופן נדיר את שיתוף הפעולה הזה. השינוי במצבו של בני הורגש כבר לאחר מספר ימים ספורים. יש לציין את התמיכה הרגשית של המטפל (איתן טל (CLH שניתן במקביל לתרופות טבעיות. מבחינת בית החולים ראוי לציין את הצוות והעומד בראשו על המסירות במתן התרופות הטבעיות והטיפול הרגשי שנותנים למטופל ולמשפחתו ועל שיתוף הפעולה הראשוני בהפחתת מינון קונוונציונליות (נקודה לשיפור). עדות לקשר הנדיר בין הרפואה הטבעית בראשות איתן טל לבית חולים מזור לנפגעי נפש.

השיפור במצבו של בני התבטא בתופעות הבאות:

  • ירידה הדרגתית ומדהימה ברעידות גוף, דרך פעילות ספורטיבית, הליכה בהנחיית המרפאה הנטורופאתי וההרבליסטית ובמקביל לנטילת התרופה הטבעית ירידה במשקל, שיפור בעיכול, הפסקת הדימום.
  • ירידה בצורך לנטילת תרופות קונבנציונליות לבין 50%- 0%, בפועל הורידו כ 60% כרגע.
  • ריפוי של בעיות עור.
  • שיפור קוגניטיבי, רגשי, ניצוץ מרגש ומדהים של שמחה, בני חזר לתפקוד משופר בפעולות פשוטות, תקשורת משופרת, התעניינות בזולת, ראייה ארגונית משופרת, תכניות לעתיד . כל זה מהתרופות הטבעיות שהותאמו בצוף צמחים.
  • הבניה מחודשת של זהות ורצון להבריא, חזרה לנגינה בכינור.

דרך טבעית זאת לריפוי דרך מרפאת צוף צמחים  אכן ניראת סלולה במידה ונתמיד במהלך החודשים הבאים.

תודה גדולה לאיתן טל הרבליסט קליני ולכל העוסקים במלאכה.

בברכה,  אבא של המטופל.

אולי יעניינו אותך גם:

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן