סיוע טבעי לפסוריאזיס והחשיבות שבין הגוף לנפש

הרבה פעמים אנחנו שומעים את הביטוי “הכל בראש שלנו” כשאנחנו מספרים על כך שאנחנו לא מרגישים טוב או שאנחנו חולים. הרבה פעמים אנשים גם לא מאמינים שהבעיה היא לא רק פיזית אלא גם נפשית, מבחינתם אם ניקח כדור או תרופה, הבעיה תעבור.

אך כמו שאנחנו יודעים היום, זה לא מדויק. אנחנו צריכים לחפש טיפול משולב אשר מתמודד גם עם ההיבטים הנפשיים וגם עם ההיבטים הפיזיולוגיים של הבעיה אתה אנחנו מתמודדים.

דוגמא טובה לכך היא מחלת פסוריאזיס. על פניו, מדובר במחלת עור, כפי שאנחנו יודעים. מחלה במסגרת העור שלנו נהיה אדום-סגול, אנחנו מתמודדים עם קשקשת. מדובר במחלה נפוצה (עד 4 אחוז מהאוכלוסייה מתמודדים), היא לא מדבקת, אך היא מאוד לא נעימה, והיא יכולה לתקוף אותנו במקומות שונים בגוף, ויכולה להשפיע גם על מערכות פנימיות של הגוף.

על פניו, מדובר במחלת עור, מחלה שכל הטיפול בה אמור להיות בחלק הגלוי של הגוף. יש המתייחסים לכך מעט אחרת, הם מסתכלים על התופעה כמחלה אוטואימונית, כלומר מחלה בה מערכת החיסון עצמה גורמת לבעיה, היא נחלשת ומאפשרת לגוף לתקוף את עצמו. לכן, אם רוצים לטפל בבעיה צריך להגן שהגוף לא יתקיף את עצמו, כלומר לעצור את המתקפה.

במסגרת הסיוע הטבעי בפסוריאזיס, אנו בצוף צמחים משתמשים בשיטת דרך טבעית משולבת, כלומר, גוף ונפש. חשוב להבין את הקשר בין השניים, חשוב להבין שדבר קשור לדבר, ואי אפשר להתייחס רק להיבט אחד בשביל לסייע לבעיה.

כיצד הנפש קשורה להתמודדות עם מחלת הפסוריאזיס

התשובה לכך פשוטה, לא פעם הגוף שלנו נחלש כתוצאה מלחצים ומתחים בהם אנחנו נמצאים. כלומר, כתוצאה מכך שאנחנו נמצאים במצב תודעתי מסוים, מצב של מתח, לחץ, חרדות וכדומה, אזי שהגוף שלנו נחלש ועל כן אנו צריכים להתייחס לא רק להיבט הפיזי, אלא גם להיבט הנפשי על מנת להעניק לגוף שלנו אפשרות לסייע לעצמו, להחלים.

לשם כך בדיוק, במסגרת הסיוע הטבעי בפסוריאזיס, אנחנו משתמשים במגוון רחב של נתיבים שקשורים לנפש, למשל, אנחנו משתמשים במדיטציות, יוגה, טכניקות של שחרור נשימה ועוד. 

ככל שנפחית את הלחץ מעצמנו, ככל שנשחרר מתחים, כך יהיה לגוף שלנו הרבה יותר אנרגיה וכוח, לטפל בעצמו ולסייע לגוף להבריא מהמחלה בצורה נכונה וכל זאת ללא תופעות לוואי.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן