אנשים הסובלים מתת פעילות של בלוטת התריס, או מיתר פעילות של הבלוטה, יודעים ומבינים כמה בעיה זו, שיכולה להיראות כביכול קטנה, יכולה לפגוע בבריאות ולשבש את איכות החיים. בעולם הרפואה המערבית המתקדם של ימינו ישנם מספר טיפולים אפשריים לבעיות אלו, כאשר אחד המוכרים בהם הוא נטילת כדורים יומית, במינון המותאם אישית על ידי רופא, לאיזון פעילות הבלוטה. יחד עם זאת, ניתן לטפל בתת פעילות (היפותירואידיזים) או ביתר פעילות של בלוטת התריס (היפרתירואידיזים) גם בדרכים אחרות, דרכים טבעיות יותר ויעילות מאוד.  

חוסר איזון בפעילות של בלוטת התריס

בלוטת התריס, שנקראת thyroid, ממוקמת מתחת לפיקת הגרון ואחראית על הפרשתם של שלושה הורמונים. ההורמונים אחראים על כמה תפקודים – ויסות הקצב המטבולי הבסיסי של הגוף והפחתת רמת הסידן בדם. כאשר קיימת הפרעה בתפקוד הבלוטה משמע שהיא יכולה להיות ביתר פעילות או בתת פעילות. מצבים אלו מוציאים את הגוף מהאיזון הטבעי שלו – או שיש ייצור מוגבר של ההורמונים, בצורה שאינה מווסתת (יתר פעילות) או שיש ייצור מופחת של ההורמונים (תת פעילות). ברפואה המערבית הטיפול הינו ניתוחי או תרופתי אך לרוב אינו מתייחס לשורש הבעיה. טיפול טבעי לאיזון פעילות של בלוטת התריס הוא זה אשר יכול לעזור בכך.  

טיפול בראיה הוליסטית

הטיפול בבלוטת התריס באמצעות הרפואה הטבעית מתייחסת בצורה הוליסטית ומקיפה לבעיה הקיימת בבלוטה הורמונאלית זו. הטיפול התרופתי הרגיל הוא חשוב ויכול לעזור, כמובן, במצבים אקוטיים ואין לבטלו על הסף. אך מי שמעוניין לרדת לשורש הבעיה ולטפל לא רק בסיפטומים שלה אלא גם בגורם לה מומלץ לו שיבדוק גם את הנתיב של טיפול טבעי. בדרך כלל, הטיפול הטבעי ביתר או בתת פעילות של בלוטת התריס יתחיל לאחר ביצוע אבחון מעמיק. האבחון יאפשר למטפל לקבל תמונה מקיפה של הביעה וכיצד היא באה לידי ביטוי ולפי כך, כיצד ניתן יהיה לטפל בה.   טיפול טבעי בבלוטת התריס יהיה, לרוב, טיפול משולב הכולל טיפול בתזונה וניקוי רעלים, טיפולים המביאים את הגוף למצב מאוזן כגון דיקור, טיפולי מגע שונים דוגמת שיאצו, טיפול בעזרת צמחי מרפא, וכן פעילות גופנית תומכת כמו יוגה ותרגילי נשימות. כל אלה יחד שואפים להניע מחדש את האנרגיה בגוף ולאזנה, לנקות מהגוף רעלים ולהחזיר לגוף את אבות המזון החשובים לו, התומכים בפעילות הבלוטה.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן