לאיתן, גל ולכל צוות מרפאת צוף צמחים

בשנת 2006 לאחר לידה שניה, אובחנתי במחלה אוטואימונית בשם APLA, קיבלתי את הבשורה המרה ולאט לאט התאוששתי וחזרתי לתפקוד מלא.

בשנת 2012 בבירור סתמי אצל רופא עור, אובחנתי שיש לי גם LUPUS (זאבת), מחלה אוטואימונית נוספת. היה לי מאוד קשה בהתחלה, אבל מאחר ואין ברירה והחיים חזקים, קיבלתי את הגזרות שלי, לקחתי כדורים והמשכתי הלאה.

לפני כ- 1/2 שנה בבוקר בהיר אחד, החלטתי שמספיק…. נמאס לי מכל הכדורים שהרופאים נותנים, בטוח שיש משהו אחר. התחלתי לחפש באינטרנט, לברר, וכל פעם הגעתי לכך שאיתן הוא הפתרון הטוב ביותר בשבילי ורק הוא יוכל לעזור לי. התקשרתי למרפאה, שוחחתי עם גל, והגעתי לפגישת הכרות.

כבר בפגישה הייתה לי תחושה טובה לגבי המקום, היחס, האכפתיות, הסבלנות ויכולת ההקשבה המדהימה של איתן. כמובן שעדין הייתה בי מידה של סקפטיות, איך יכול להיות שלאחר כל כך הרבה שנים מישהו יכול לעזור לי?

ביקשתי לשוחח עם אנשים שטופלו על ידי איתן במחלות דומות לשלי. קיבלתי מספרי טלפונים ושוחחתי איתם. אנשים שהיו במצב הרבה יותר גרוע ממני, שאלתי שאלות על המחלה, והם “כעסו” עלי , ששאלתי מה עם המחלה היום? בטענה  שהם כבר לא חולים!

באותו רגע ,למען האמת, קינאתי בהם….. גם אני רוצה להגיד שאני לא חולה.

עם חששות וקצת פחדים, אך עם הרבה תקווה ואמונה, החלטתי להתחיל את הטיפול.

כיום, באמצע התהליך, ניתן לראות שיפור ניכר בבדיקות הדם שעשיתי.

כל הצוות, שאיתן וגל בראשם, אנשים מיוחדים, אכפתיים ומקצועיים.

לאחר כל טיפול, מתקשרים לבדוק מה שלומי.

אני מרגישה שאני בידיים טובות, ואין לי ספק שהטיפול המסור והמקצועי, אותו אני מקבלת יביא לסילוק המחלות שיש לי.

אני ממליצה בחום על מרפאת צוף צמחים.

המון תודה!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן