יוני 2020

גל, איתן המופלא וכל צוות צוף צמחים

הגענו אליכם אחרי חיפושים די ממושכים. כשחיפשנו טיפול טבעי ליוני, הבן שלנו, שלקה בדלקת במעיים והוא בן 12 בלבד. אני כאמא, חיפשתי בכל כוחי מקום שיסייע לנו להיחלץ מהדלקת עם מינימום תרופות, אם בכלל, למנוע ממנו בדיקות פולשניות ובטח ובטח לשים עליו חותמת “קרוהן”, שהצירה שינה מעיניי.

יוני היה במצב מאוד מדאיג: חיוור, רזה, לא יכול לאכול, כאבי בטן קשים (עד כדי פינוי למיון באמצע הלילה), הזעות לילה, חום בלתי פוסק ועוד.

הגענו לצוף צמחים ומייד הרגשתי שהגענו למקום הנכון- אווירה מחזקת את הרוח, נוטעת בטחון רב באיתן ובצוות ואכן אחרי הפגישה המרתקת עם איתן יצאנו לדרך.

המשימה הייתה “לצאת מזה” תוך 30 יום, שזה היה המועד לקולונוסקופיה שיוני היה צריך לעבור כדי לשים חותמת לקרוהן.

הטיפול שקיבלנו היה סל מורכב של טיפול שכלל גם חיזוק הנפש, הרוח, הגוף והצדדים המנטליים , חיזוק גם לנו כהורים.

הראייה הפנטסטית של איתן אל “המחלה” כמכלול שלם שקושר דברים גם למשפחה, טיפול בהם אחרי אבחון מדהים גרם לכולנו לתמוך ביוני הרבה יותר בזכות איתן. כדי לקצר, אני חייבת כמובן לכתוב שיוני אכן יצא מהדלקת תוך כ- 30 ימים, לפליאתם של הרופאים אשר דאגו לנטוע בי ספק לגבי ההצלחה והסכימו איתי שלאור המדדים הבריאים של יוני, אין צורך בבדיקת קולונוסקופיה.

אנחנו כבר כחצי שנה אחרי סיום הטיפול ויוני ממשיך לשמור על עצמו ממה שלמד מאיתן, הוא בריא לחלוטין, צומח וגדל לתפארת וההתרגשות רבה על זה מול הדאגה שהייתה לפני שהגענו לצוף צמחים.

אני רוצה להודות מכל הלב ולהמשיך להיעזר בכם גם בתחזוקה, על היותכם ועל נתינתכם המדהימה!!!

תודה תודה תודה

ענת, יוני ועמוס פיק

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן