איתן, גל, יגאל, גלית ולכל הצוות היקר בצוף צמחים

אספר בקצרה איך הצלחתם להציל את חיי.

הגעתי אליכם לאחר לידה, בחורה בת 25, אמא טרייה וסטודנטית.

הרגשתי שמשהו לא טוב עובר עליי, שאני לא חוזרת לעצמי, והגוף שלי הראה המון סימנים שמצבי הבריאותי לא במיטבו.

אחרי הלידה החלו אצלי תסמינים כמו: עייפות, חולשה, בחילות, חוסר יציבות בהליכה/עמידה, גלי חום, ירידה במשקל, איבדתי את היכולת להשתמש במוח שלי (אני קוראת לזה “המוח שיצא לטיול”), מצבי רוח קיצונים משתנים, דפיקות לב, רעידות בגוף, כאבי ראש, הפרעות בשינה ועוד המון דברים שלא הטיבו איתי.

הגעתי לאיתן לאחר שהתחלתי סבב בדיקות, שטרם התקבלו התשובות עבורן. בשיחה איתו, הוא אבחן את מה שיש לי מבלי להמתין לתוצאות (יתר פעילות בלוטת התריס) ואמר לי שהם רק יאששו את זה. כמובן, הוא צדק.

התחלנו מסע טיפולי של חיזוק גוף ונפש. למסע הזה היו שני צדדים שהתחייבו לתהליך וזאת בשביל שנגיע לתוצאות הטובות ביותר ובמהירות רבה.

הטיפול של איתן והדרך בה הוא משלב תמיכה לגוף – גם בכדורים, גם בתזונה, גם בטיפולי מגע עם יגאל וגם בדיקור – עוטפת את הגוף באנרגיות טובות ובכוחות חדשים שגורמים להתרוממות מיידית.

תוספת ההליכות והנשימות שבהתחלה בוצעו מתוך ‘חלק בתוכנית’, גרמו לי להבין מאוחר יותר שזה פשוט עוד מהטוב הזה שהטיפול של איתן מביא עימו.

כיף לי שכל האנשים במשפחת ‘צוף צמחים’ , מכירים אותי ואת המקרה שלי, דואגים לשלומי ותורמים להצלחת הטיפול וכל זה ברגש, עדינות והמון אהבה.

את השיפור הרגשתי תוך חודש!!
זה מדהים!!
ממקום כל כך לא מחובר, לא מאוזן ולא בריא, הרגשתי שאני פשוט חוזרת לעצמי. מיותר לציין שהרופאה התקשרה אליי המומה שהיא לא מבינה “איך זה נעלם פתאום?!”, וגם שעל הדרך הצלחתי לטפל בעוד בעיות שהיו לפני ובכלל לא באתי במטרה לטפל בהם.  היה לי ברור ברגע הראשון שדיברנו שאני מהמקום הזה אצא בריאה.

איתן והצוות היקר, שוב, תודה רבה!
זה לא ברור לי מאליו הזמינות המלאה (כן, גם בשבתות ובחגים, 24/7) ההתחייבות כלפי, התחושות הטובות ובעיקר על הטיפול המסור.

בהמון הערכה,

זוהר

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן