מחלות מעיים דלקתיות

כאשר מדברים על מחלות מעיים דלקתיות הכוונה היא לשתי מחלות עיקריות:

מחלת הקרוהן וקוליטיס כיבית.

בשני המקרים, מדובר במחלות כרוניות התוקפות את מערכת העיכול באופן של התפרצויות חוזרות ונשנות, כלומר באופן כרוני. כאשר מחלות המעיים הדלקתיות נמצאות בתקופת ההתפרצות שלהן הן מתאפיינות בתסמינים לכל אורך מערכת העיכול, מחלל הפה ועד לפי הטבעת, אם באופן גורף או חלקי.

בקוליטיס כיבית התסמינים יורגשו במעי הגס באמצעות כיבים הגורמים לעיתים לשלשול דמי, לכאבי בטן ואף לחום. קוליטיס כיבית מתגלה בין הגילאים 13-37 וסיבותיה המדויקות מעורפלות.

מחלת הקרוהן מתפתחת בדפנות המעיים, בעיקר בחלקו התחתון של המעי הדק ותחילת המעי הגס. לעיתים היא תופיע גם באזורים נוספים של דרכי העיכול – מאזור חלל הפה ועד לאזור פי הטבעת. מחלת קרוהן הפכה להיות נפוצה בעיקר בארצות מערביות ומתגלה באופן די שווה אצל גברים ונשים.

במידה ומחלת הקרוהן והקוליטיס כיבית לא מאובחנות או מטופלות כמו שצריך יכולים להיגרם סיבוכים מהתפתחות המחלות עד להידרדרות ואף להתערבות כירורגית.

מסיבה ברורה זו שתיהן מחייבות התייחסות קלינית רצינית בשילוב עם דרך טבעית. ישנה חשיבות רבה להתייחסות הוליסטית בכדי לבסס תהליך עמוק ומתעמק ביסודות המחלות ולא רק בתסמינים.

סיוע טבעי במחלת המעיים הדלקתיות?

הגישה שבה נוקטת הדרך הטבעית הינה גישה הוליסטית המותאמת אישית למחלה ולאדם החולה בה. המטרה של אופן האסטרטגיה היא לסייע במיגור המחלה מיסודה ולשלוט בה באמצעות גישה טבעית.

התחייבותו ומסירותו של החולה לשינוי עמוק וכלל לא פשוט באורח חייו הינה קריטית להצלחה בדרך הטבעית.

הסיבות להתפרצות שתי המחלות דומות ולכן ההתמודדות איתן גם דומה.

תזונה ואורח חיים – נמצא כי אלרגיה למזונות מסוימים, צריכת אלכוהול, עישון  ותזונה לקויה העשירה בשומנים רווים, מזונות מעובדים ורכיבים לא טבעיים מהווה בסיס להתפרצות הקרוהן והקוליטיס כיבית.

עובדה זו מצריכה דרך טבעית בדגש על סיוע בריפוי מערכת העיכול, שינוי תזונה והעלמת המזונות המזיקים למערכת העיכול. תזונה נכונה ומותאמת תקטין את תסמיניהן הכרוניים של המחלות ותעזור במניעת התפתחותן.

מתח נפשי – עלול לגרום להתפרצות אחת מן המחלות ולכן חשוב לשנות את אורח החיים בהתאם כשמתפרצת מחלת מעיים.

באם אובחנתם במחלת הקרוהן או קוליטיס כיבית, פנייה לדרך הטבעית תביא לסיוע בשיפור משמעותי באמצעות מיצוי צמחים טבעיים, תזונה, סיוע במגע ודיקור ותוספי תזונה. כל אלו יסייעו לתופעות שאתם חווים ויתנו לכם מענה לשיפור אורח החיים.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן