שמי אורנה טאוב, בת 62 ואני רוצה להודות מכל ליבי לכל צוות המרפאה צוף צמחים על הטיפול הנפלא והמסור שהעניקו לי.

לפני כשנה פניתי למרפאת צוף צמחים עם בעיה של עצירות קשה ותלות מוחלטת במשלשלים שהתחילה בגיל 20.

בנוסף, אני סובלת מאו.סי.די שהחריף מאוד ב 15השנים האחרונות עם חוסר שקט, חרדות ופעולות כפייתיות בלתי נשלטות ב-ברמה היומיומית.

פניתי למרפאה לעזרה ואיתן הזמין אותי לשיחת היכרות ארוכה שמטרתה הייתה להכיר לעומק אותי ואת הבעיות שלי. ולאחר מספר ימים קבלתי מאיתן סקירה מעמיקה על כל המצב שלי, כפי שהוא ראה אותה, עם הצעה מפורטת לטיפול בשלבים.

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

כשקראתי את חוות הדעת המעמיקה היה לי ברור שהוא נכתב מכל הלב, באכפתיות גדולה ורצון עז אמיתי לעזור לי. היה ברור לי שאיתן הקדיש זמן רב והרבה מחשבה כדי לנתח ולהבין את המצב שלי והדרכים האופטימליות האפשריות לעזור לי. הטיפול שהציע לי איתן היה בן מספר שלבים וכלל צמחי מרפא, עיסויים מקצועיים ייחודיים, יעוץ תזונתי והמלצות לאורח חיים בריא.

בנוסף, איתן הזמין אותי לפגישות על חשבון זמנו הפרטי לצורך לימוד ותרגול תרגילי נשימה.

מידי שבוע התקשרה איתי גל כדי לשאול איך אני מתקדמת עם הטיפול ואיך אני מרגישה. ההתעניינות שלה והשיחות איתה עודדו אותי מאוד, נתנו לי הרגשה שאני לא לבד והגבירו לי את המוטיבציה להתמיד בטיפול ובהמלצות שקבלתי מאיתן למען בריאותי.

ההתעניינות של גל חיממה לי מאד את הלב.

אני רוצה לציין לטובה את טיפולי העיסוי שקבלתי שבמהלכן גם היו לי שיחות איכות עם המטפלות שתרמו לי המון מהידע המקצועי הרחב ומחוכמת החיים הייחודית של כל אחת מהן. הטיפולים היו מקצועיים מאוד ותרמו לי המון לשיפור ההרגשה ,הן הגופנית והן הנפשית.

תמיד יצאתי מהטיפול עם שמחה.

בתוך מספר חודשים חל שיפור שלא ציפיתי לו במצבי.

תרגילי הנשימה שלמדתי מאיתן העניקו לי שלווה עמוקה וביחד עם צמחי המרפא והעיסויים סייעו לי בהפחתה ניכרת של החרדות ואי השקט שמהם סבלתי וכתוצאה מכך ירד שעור הפעולות הכפייתיות היומיומיות כמעט לאפס.

המעיים חזרו בהדרגה לפעול והיום יש לי יציאות יומיומיות סדירות ללא צורך בחומרים משלשלים.

לא ציפיתי שאי פעם אוכל להגיע למצב כזה אחרי יותר מ-40 שנים של מעיים עצלות ותלות מוחלטת במשלשלים עם יציאות של בקושי פעם בשבוע!

אני רוצה להודות מכל הלב לכל הצוות של צוף צמחים על הטיפול המקצועי והאיכותי, האכפתיות הנדירה של כל אחד מהם ועל השיפור הגדול שחל באיכות החיים שלי בזכותם.

המון תודה מכל הלב!!

תבורכו,

אורנה

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן