9.8.2018

משפחת צוף צמחים יקרה,

הגעתי אליכם לראשונה לפני כשלושה וחצי חודשים, לאחר מאבק לא קצר במחלת הפסוריאזיס שתקפה את כפות ידיי, הופיעה בהמשך גם על פניי ונקודות נוספות בגופי. הדרך שבה טופלתי בתחילת הופעת המחלה הייתה הרפואה הקונבנציונלית, רופא עור ועוד רופא עור ועוד… משחות שונות למריחה ובהמשך טיפול פוטותרפי, שלא הוכיחו את עצמם והמחלה בשלה… ללא שינוי, ללא תוצאות.

בשלב זה די נואשתי והבנתי שאין זו הדרך הנכונה והרצויה לי. סבלתי מאוד פיסית ומנטלית, זה היה רוב עיסוקי…

ואז “פגשתי” את מרפאתכם באתר האינטרנט בחיפושיי אחר פתרונות אחרים.

קבעתי פגישת אבחון ויעוץ, הגעתי לפגישה מחד – סקפטית ומאידך – “פתוחה” לשמוע דרכים חלופיות למה שהכרתי כדי לנסות ולהיפתר מהצרה הזו.

התחלתי תהליך שאינו קל, שהרי שינוי הרגלים הינה משימה קשה, למרות זאת הייתי חדורת מטרה ומוכנה לשעות כל שנידרש על מנת למגר את הבעיה.

עלי לציין שבסבלנות רבה, הדרכה מסודרת, טיפול מותאם וליווי צמוד של איתן, גל והמטפלים במרפאה, הצלחתי לאמץ גישה אחרת וניהול אורח חיים שונה ממה שהורגלתי, שינוי שהעניק הטבה דרמטית לחיי.

הטיפול שקבלתי במרפאתכם עצר את התפשטות המחלה, הרגיע נגעים באזורים מסוימים והיו נגעים שפשוט נעלמו. יחד עם זאת הטיפול הטבעי היה רב מערכתי שעזר לי מאוד באיזון פנימי ונפשי.

מרגישה היום נינוחה ובריאה יותר באופן כללי.

הרפואה הטבעית בצוף צמחים הנחתה אותי לשיפור משמעותי וניהול אורח חיים בריא וכל כל זאת ויותר אני מודה היום וממליצה בחום על נתיב אחר בחיים שמשמעותו שיפור, ריפוי, הקלה ומניעה בעזרת הטיפול הטבעי של צוף צמחים.

 

בכבוד רב,

אורנה דהבני

 

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן