התקפים ואזו וגאליים, מנופאוזה בעיות עיכוליות קשות, מגבלה קיומית, מגבלה בתנועה דיספפסיה תיפקודית,  חולשה חיסונית, וסחרחורת. 

איתן וגל יקרים,

פניתי אליכם לאחר ניסיונות עקרים של הרפואה הקונבנציונאלית לאבחן ולתת מענה לבעיה ממנה סבלתי, שפגעה משמעותית בתפקוד היומיומי שלי : מחוסר יכולת לבצע פעולות אלמנטריות, כגון עמידה, הליכה והתקלחות, ועד חוסר היכולת לעבוד – כל זאת בשל התעלפויות חוזרות ובלתי מוסברות.

המצב נמשך מעל לשנה וחצי, ללא הצלחה בזיהוי מקור הסימפטומים. כפועל יוצא נוצרה תחושת חוסר וודאות ואבד הביטחון בגוף, שהלכו והקצינו ככל שהמצב הלך והחמיר, עד כדי הגעה לפינוי באמבולנס למיון.

התפנית התרחשה בשיחת האבחון, שבה איתן חיבר את הנקודות, ואפשר לי לראשונה להבין מה הגורם האחראי על שלל התופעות שחוויתי. עבורי ההבנה הזו לכשעצמה הייתה צעד ראשון במסע הריפוי אליו יצאנו. אני משתמשת במילה ‘יצאנו’, כיוון שהייתם שותפים מלאים לתהליך ולאתגר הן דרך שיחות הטלפון הדחופות, הן דרך הנחייתכם העקבית שהותאמה למצב ולקצב שלי, הן בגמישות יוצאת הדופן שבה פעלתם, כדי לאפשר לי להתקדם על אף המגבלות שחוויתי, והן דרך המחויבות שלכם למטרה שהצבנו.

כיום, לאחר השלב הראשון בתהליך, אני שבה וזוכה לחוות ביטחון הולך וגדל בגופי. חזרתי לעשות את כל אותן פעולות יומיומיות שנמנעו ממני, מעבודה על המחשב ועד לבישול, ומעבר לכך, אף שבתי לעבוד באופן חלקי מהבית. המסע אומנם טרם הסתיים, אך עתה אבני הדרך והנתיב ברורים וברי השגה!

 

תודה מעומק לבי, א.א.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן