איתן וגל היקרים,

לאחר הכרות  בת מספר שנים אתכם ועם פועלכם בתחומי הרפואה המשלימה, רציתי  גם אני לשתף  בחוויה שלי אתכם.

ראיתי במרפאה ובאתר לא מעט מכתבי תודה על הצלה לה זכו מטופלים ממחלות קשות ומצבים גופניים ונפשיים לא פשוטים… כך שסיבת הגעתי אליכם נראתה לי פחות  משמעותית לדבר עליו.. אבל, בכל זאת יש בה משהו לחדש, בטח לחלק מהאנשים.

הגעתי לפני מספר שנים לאיתן, לאחר שנכנסתי לעשור הרביעי בחיי. כמו חלק גדול מהנשים חשתי בירידה באנרגיות וההתדרדרות במראה  הכללי. על פני החלו להופיע קמטים וקמטוטים, כתמי פיגמנטציה וכד׳. פניתי לאיתן לבחון אפשרות לדיקור קוסמטי על מנת לשפר את המצב.

לאחר סדרה של כעשרה טיפולים,  ניתן היה להבחין בשיפור במראה העור, אם בגוון וב״חיות״.

במקביל גיליתי בקליניקה סדרה של מוצרים משלימים  טבעיים ומחומרים איכותיים לטיפול בעור הפנים (ניקוי וטיפוח)

לצידם מערך שלם של תוספי מזון כגון ויטמין בי על נגזרותיו, נוגדי חמצון ועוד, שמסייעים ותומכים בגוף ועמידתו בנזקי הזמן…

גם בתהליך הדיקור הקוסמטי, הורגשה התייחסות כוללנית מעבר לתלונות על עור הפנים והטיפול כלל נדבכים נוספים (דיקור,  טיפולי מגע) שאמורים היו לתמוך בגוף ובנפש כמערכת אחת שלמה.

מצאתי בצוף צמחים מקום שיכול להיות נקודת התחלה מצוינת בתחום ה ״אנטי אייג׳ינג״, עם מוצרים איכותיים וטיפול אישי ומקצועי, טרם שועטים לכיוון ההזרקות, הפילינגים ושאר הטיפולים ה״אגרסיביים״ יחסית שמוצעים לנו בכניסה לקוסמטיקאית ורופאי האסתטיקה וזאת לפני שהזכרנו את הרווחי המשני – של ההתייחסות הכוללת ולא רק למראה הפנים….

תודה רבה והמשך הצלחה בדרככם .

ד.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן