פציעות ספורט

פעילות ספורטיבית משפרת את הבריאות ואת רמות האנרגיה שלנו וכמו כן מאפשרת הנאות מחיק הטבע. לעתים, למרבה הצער, פציעה יכולה להרוס בשבריר של שנייה את האימון, הריצה או הפעילות הספורטיבית המועדפת עלינו ולהשבית אותנו למשך שבועות ארוכים ואף חודשים. במקרים אלה ניתן לבחור בדרך אלטרנטיבת המסייעת לגוף באופן טבעי.  ישנן כמה אפשרויות.  

רפואה סינית

הרפואה הסינית מבוססת על התפיסה שאנרגיה חיונית הנקראת ׳צ׳י׳, זורמת בגופנו יחד עם הדם. כלומר, הטראומה מסוגלת לפגוע בזרימת הצ׳י והדם, ואם לא מטפלים בה, או אם היא מטופלת באופן לא תקין, הפציעה עלולה להחמיר או להפוך לכרונית.

דיקור סיני למשל הוא כלי ברפואה הסינית שבאמצעותו מוחדרים לעור מחטים דקיקים בנקודות אסטרטגיות, כדי לעזור לגוף לרפא את עצמו. שיטת ריפוי זו מציעה טיפול טבעי בפציעות ספורט, בתהליך המשפיע במהירות וביעילות על האזור בגוף שספג את הטראומה. דיקור סיני בשילוב עם עיסוי, מיצוי צמחים טבעיים, תוספים ותזונה הם חלק מהמרכיבים העיקריים ברפואה הסינית והם משמשמים לריפוי כבר למעלה מ-5000 שנה.

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

איורוודה (Ayurveda)

טיפול בפציעות ספורט באמצעות איורוודה מציע גישה הוליסטית שלא מסתפק בטיפול בסימפטומים בלבד. מטרת האיורוודה היא להבטיח החזרת האיזון לגוף, והיא משתמשת, בין היתר:

  • בעיסויים
  • בפיזיותרפיה
  • בניקוי רעלים
  • בתזונה נכונה
  • בשינויים באורח החיים ובמנוחה

במקרה של פגיעת ספורט חמורה, הטיפול יתמקד בדלקת ובכאב, כדי להשיב לאזור הפגוע את הפעילות שאבדה. הצעד החשוב ביותר באיורוודה הוא תהליך האבחון המדויק של סוג הפגיעה. באיורוודה יש נהלי אבחון מפורטים המסייעים למטפל לקבוע את מיקום הפציעה ואופייה, ולבחור במהירות בסוג הטיפול המתאים ביותר.

במקרה של פגיעות כרוניות, באיורוודה, טיפול המניעה חשוב לא פחות מהריפוי. לכן, המטפל יתמקד בטיפול באדם באופן כללי ובשינויים הנדרשים באורח החיים, ולא רק באיתור הבעיה הספציפית.

כוסות רוח

טיפול בכוסות רוח הוא סוג עתיק של דרך אלטרנטיבית בו המטפל מניח כוסות זכוכית על עורו של המטופל במשך מספר דקות, כדי ליצור ווקום באמצעות יניקה. כוסות רוח משמשות למטרות כמו: טיפול בכאבים ובדלקות, המרצת זרימת הדם, הרפיה ורווחה. הטיפול הוא נוח, בטוח ויעיל ומסוגל להפיג גודש מקומי והתקבעות של זרימת הדם. הווקום הנוצר בכוסות מסייע להסרת דם ישן ורעלים, לפירוק הידבקויות ולשחרור העור סביב השרירים. בכך משפר הטיפול את ניידות האיברים וגמישותם.

קריותרפיה (Cryotherapy)

קריותרפיה היא שיטת טיפול בקור עז, הפועלת במגוון דרכים כדי להאיץ את תהליך הריפוי לאחר פציעת ספורט, לדוגמה:

  • היא מפחיתה את זרימת הדם לאזור הפגוע, להפחתת הנפיחות,
  • פועלת כמשכך כאבים על ידי הקהיית האזור הפגוע,
  • מפחיתה התכווצויות שרירים,
  • מקטינה את הנזק לרקמות על ידי הפחתת חילוף החומרים עקב החשיפה לקור.

פציעות ספורט הן מהבעיות השכיחות ביותר המטופלות בקליניקות המציעות דרכי טיפול אלטרנטיביות המניעות ריפוי עצמי וטבעי של הגוף..

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן