הפטיטיס סי – מחלת כבד

תהליך הסיוע בהפטיטיס C מתחיל בתקופה של שבועיים לניקוי הכבד. ניקוי הרעלים מהכבד הינו חשוב וטבעי ומתרחש בגופנו בכל יום דרך מערכות ניקוז נוספת הכוללות את מערכת העיכול, הכבד, הכליות, העור, מערכת הנשימה והמערכת הלימפתית.

מערכת ניקוי הרעלים בכבד זקוקות להגנה, טיפוח, תמיכה, מנוחה ושיקום, וזאת כדי להמשיך ולתפקד ביעילות וכדי ליצור את הפונקציונאליות הנכונה ללחימה בנגיף וביכולת השפעתו. כמות הרעלים הנכנסת אל הגוף יוצרת עומס רב על כל נתיבי ומנגנוני הניקוי. עומס זה מעיק על הגוף ומערכותיו ולכן אין הגוף עומד בעומס המוטל עליו. לציין שכולנו, ממש כולנו, עברנו את גבול יכולת הניקוי הטבעית ולפיכך הפכנו להיות מצבורי פסולת הגורמת לבעיות רבות.

חשוב לנקות רעלים מהכבד כחלק אינטגראלי מהסיוע, כך גם ניפטר ממחושים קשים ואף ניצור תהליך המונע היווצרותן של מחלות קשות בגוף והשלכות נוכחות ההפטיטיס C.

הסיוע הראשוני ייצור השפעה מיטבית על התפקוד הטבעי בכל הקשור לניקוי ופינוי הפסולת בגוף. תהליך הניקוי מגרה, מתקן ומשפעל את מערכת העיכול, הכליות והשתן, הכבד, העור והריאות דרך מספר אסטרטגיות טיפוליות חשובות.

אין ספק שהדף קטן מלהכיל את מגוון הסימפטומים הנובעים מהצטברות רעלנית בכבד.

הסיוע בכבד חייב להתחיל בדה – טוקסיפיקציה כבדית וזאת כדי ליצור יסוד למיגור הדלקת ולירידה בערכי הבדיקות.

סיוע בכבד – הפטיטיס C

בריאות זו כמיהה אנושית, יסודית וחשובה. להיות בריא, זה להיות מאוזן. להיות בריא, זה לחוות הרמוניה הקיימת בין רכיבי גופך. שלמות הרמונית בין הגוף, ההכרה, מערכת העצבית וההיבט הרוחני. להיות בריא זה לחיות ללא תחושות של כאב. להיות בריא זה לחוש אנרגיה רבה ועייפות רק בעת הליכתך לישון. להיות בריא זה לחוש מוטיבציה המפעמת בתוכך לחיים יצירתיים, אופטימיים, מהנים, רוחניים ומלאי רווחה פנימית.

להיות בריא זה תקינות מערכת החיסון. להיות בריא זו המודעות שבריאות הינה זכותנו מלידה אך זכות זו מבקשת טיפוח אין סופי. בריאות הינה כושר גופני טוב, תזונה נכונה ומיטבית, רווחה רוחנית ונינוחות מנטאלית.

בריאות הינה היכולת ליצור את העמדה והעמידות החיוביות אל מול קשיי הקיום בדומה למחלה, משברים ואי הנוחות היומית.

הגוף – מערכת אורגנית דינמית

הגוף ורכיביו דינאמיים. הסטטיות אינה חיים. השינוי התמידי מייצג חיים.

הגוף נמצא בשינוי בלתי פוסק וזאת תוך פעולות חוזרות, נשנות ומשתנות בערכים הכימיים והפונקציונאליים הקיימים בו. החשוב מכל הינו הבנת הדינאמיקה הפנימית בדומה לתהליכים המטבוליים, שהרי הגוף קולט חומרים ומפרקם ובכל עת מתקיימים בו תהליכים של בניה אך גם הרס. גם הלב שלנו אינו מפסיק לפעום כל עוד אנו חיים ומהווה איבר דינאמי המזין את הגוף כולו. גופנו פועל ללא הרף וזאת מתוך טבעו והכרח קיומו גם בכל הקשור לתהליכי ניקוז פסולת.

הפסולת נוצרת כתוצר לוואי של תהליכים חשובים וחייבת להיות מסולקת מהגוף. לעיתים קרובות אין הגוף מסוגל להיפטר מכל הפסולת ולפיכך מצטברת פסולת עודפת בתאי הגוף והופכת לרעל. הרעל המצטבר גורם למחלות רבות, לתהליכי הזדקנות ולסימפטומים של אי נוחות .

הצטברות הרעלים בגוף

הרעלים (טוקסינים) הינם חומרים הנאגרים בגוף על אף שמקומם מחוצה לו. הצטברות הרעלים בגוף הדרגתית וכוללת גם חומרים חיוביים הנמצאים בגוף בכמות סבירה אך מזיקה כאשר הכמות רבה מדי .

גופנו מורכב מתאים. כל תא מהווה יחידה אוטונומית הקולטת מגוון חומרים. בתא נוצר תהליך סלקטיבי וזאת דרך התמרת המזון וסילוק הפסולת המיותרת. הפסולת הנובעת מתהליך חילוף החומרים הינה פסולת רעילה אשר מקורה בגופנו ומכונה פסולת אנדוגנית. פסולת זו, מקורה בתהליכים פנימיים המלווים בתוצרי לוואי. הפסולת האנדוגנית חייבת להיות מנוקזת מהגוף דרך מנגנוני הניקוי הטבעיים, אך מצטברת ומעיקה על הרקמות.

יש גם רעלים הנקלטים בגוף מהסביבה החיצונית ומכונים פסולת אקסוגנית. הפסולת החיצונית (האקסוגנית) מקורה ברכיבי המזון שאנו צורכים, האוויר שאנו נושמים ומקורות נוספים. הרעלים מהסביבה החיצונית מכילים חומרים ממקור כימיקלי, הדברתי ותרופתי.

כאמור, התזונה הלקויה מהווה מקור לרעלים הנאגרים, אך גם צריכת יתר של חומרים חיוביים בכמות רבה בדומה לשומנים, חלבונים ופחמימות מהווה מקור לרעלים. לציין שהצטברות רעלים נוצרת גם מהעדר צריכה מספקת של תזונה טבעית, ויטמינים, מינראליים וכדומה שהרי צריכה של רכיבים חיוניים מעודדת ניקוז רעלים ושומרת על בריאות הכבד. אנו, בתרבות שפע זו, צורכים מזונות לא ראויים ובכן גורמים להפרעות חמורות בתאי הגוף. התזונה הלקויה גורמת להפרעות ומחלות קשות וזאת דרך צבירה של רעלים ופסולת הנצמדים אל רקמות הגוף. הרעלים קיימים בכל מקום – באוויר הנכנס לריאותינו, במזון הרווי בחומרים לא טבעיים, במים המזוהמים, בתרופות העתירות בתופעות לוואי, בסוג של מתכות, חומרי הדברה, נוזלי ניקוי וחיטוי ועוד רבים.

המזון – מקור הרעלים

התזונה שאנו צורכים עתירה ברעלים. המוטיבציה השיווקית הפכה לקבר קיומנו וזאת דרך תהליכים של הפיכת המזון ל”יפה” תוך שיפור הטעם והריח ושיווקו באריזה אטרקטיבית.

דוגמאות למקור רעלני

  1. צבעי מאכל – טרטזין או E-102 המצוי במשקאות, במאפים, במתוקים ועוד, רכיב זה פוגע במוליכים עצביים במוח וגורם לפעלתנות יתר אצל ילדים. צבע מאכל זה הינו מקור לאלרגיות, כאבי ראש וגידולים סרטניים ומצטבר בגוף.
  2. חומרי שימור טעם וריח מהווים גורם נוסף לרעלים. חומרים אלו גורמים לנזקים קשים ובניהם נציין את הסודיום בנזואת או E-112 ,סולפיטים וכן פיטריטים וניטרוזאמינים. הימצאותם של חומרי טעם וריח מוסיפה עוד רעלים למזון בדומה למונוסודיום גלוטאמט MS6
  3. חומרי הדברה – יסוד נפוץ להצטברות חמורה של רעלים בגוף שהרי אנו צורכים מזון המרוסס על ידי חומרי הדברה בדומה לקוטלי חרקים ועוד.
  4. המים שאנו צורכים מכילים רעלים בדומה לכימיקלים תעשייתיים, חומרי ריסוס לחקלאות והצטברות של דיאוקסין. הדיאוקסין מוגדר כאחד הרעלים המסוכנים ביותר לאדם והוא מגיע לגופנו מהסביבה, דרך דרכי הנשימה ובאמצעות שרשרת המזון. הדיאוקסין הינו חומר אורגאני רעיל הנוצר בתהליכים תעשייתיים וע”י שריפת פסולת. הוא נספג ברקמות, גורם להתפתחות סוגים רבים של סרטן, הפרעות בהתפתחות, בעיות בפוריות ופגיעה במערכת החיסונית.
  5. האוויר רווי בחומרים רעילים אשר מקורם בתנועת הרכבים, מפעלי תעשיה, תרסיסים לקטילת חרקים, דיאודורנטים למיניהם, תכשירים לשיער, וכמובן- סיגריות.
  6. הרעלים מצטברים בגופנו גם דרך העור בדומה לחומרי ניקוי וחיטוי וסוגים רבים של דאודורנטים, סבונים, צבעי שיער, תכשירי שמפו, קרמים שונים ואפילו משחת שיניים. בין החומרים הרעילים נציין את השמן המינראלי פרופילן גליקול שהנו תוצר לוואי של נפט המשמש בתעשייה הקוסמטיקה, שמן קוקוס המשמש לשטיפת רצפות במוסכים והסרת כתמי שומן וטלק המיוצר מאסבסט. גם פלואוריד המצוי במשחת שיניים מהווה מקור להצטברות רעלנים .

לזכור – הכבד חייב הזנה, חיזוק וניקוי במצבים של הפטיטיס

מתכות

הצטברות רעלים ממקור מתכתי. חושפת אותנו לרעילות וזאת דרך מקורות הרעלים שפורטו עד עכשיו. הרעלת מתכות מהווה קטגוריה מגוונת. להלן מספר דוגמאות:

הרעלת עופרת, שהינה מתכת רעילה, בדומה לסיגריות, צינורות, צבעים, דבקים, דלק, פחיות שתייה, צבעים לשיער, העופרת פוגעת בכדוריות הדם האדומות, בכלי הדם ובמערכת העצבים. גם הקדמיום שמקורה בסיגריות, צבעי מאכל ומוצרי פלסטיק והאלומיניום שהינה מתכת רעילה הנאגרת בגוף ופוגעת בעצמות, בהורמונים ומקורה במוצרי אלומיניום בדומה לכלי בישול.

לסיכום המקור החיצוני של הרעלים בכבד

  • רעלים מהמזון שאנו צורכים
  • רעלים מהמים שאנו שותים
  • רעלים מהאוויר שאנו נושמים
  • רעלים הנספגים בעור
  • רעלים ממתכות
  • רעלים מההיבט הקוגניטיבי – האישי והחיצוני (כעסים, מתחים וכדומה)

כמות הרעלים הנכנסים לגופנו רבה עד כי לגוף קשה להיפטר מהם ולפיכך נשארים בתאי הגוף וגורמים לפגיעה קשה בכוח החיים, מערכת החיסון ורקמות הגוף. רעלים אלו פוגעים קשה בחדוות החיים ומלווים בסימפטומים רבים שלעיתים קרובות אין אנו מודעים למקורם .

דרך טבעית מסייעת במחלת כבד – הפטיטיס C דרך ניקוי רעלים

הסיוע בכבד ובהפטיטיס (C – HCV) דרך ניקוי הרעלים

הכבד נמצא בחלק הימני העליון של הבטן ומהווה את האיבר הגדול ביותר בגוף. תפקידיו של הכבד מורכבים ורבים. חוסנו של האדם, בריאותו ואופן עמידותו מול מצבים קשים וגורמי מחלות נקבע על ידי כבד בריא ונקי.

חשיבות הכבד נובעת מתפקידו כמסלק רעלים מהתאים ומחזור הדם. הכבד מפרק חומרים מזיקים ומסוכנים אשר נספגים דרך מערכת העיכול אל מחזור הדם או מיוצרים בחלקי גוף שונים. הכבד, דרך תפקודו הבריא, מנקה את הגוף מתוצרי לוואי של סוגי תרופות, חיידקים, וירוסים, הורמונים ורעלים שונים המגיעים אל הגוף מהסביבה החיצונית והפנימית.

הכבד מהווה מקור חשוב לבניה ופירוק של סוגי שומנים וכולסטרול. הכבד חשוב גם לעיכול המזון בכך שדרכו קיימת הפרשה של מיצי מרה הגורמת להמסה ולפירוק שומנים.

הכבד הינו מאגר של דם הקולט ואף אוגר ברזל וכן מסנן כליטר דם בדקה ותפקידו גם להרחיק ממחזור הדם סוגים של חיידקים ורעלים מזיקים.

איבר זה חשוב ביותר ולפיכך מהווה יעד בתהליכים של ניקוי הרעלים. הכבד גם משמש כאתר פירוק של גליקוגן לגלוקוז, מייצר חלבונים לקרישת דם, הופך אמוניה לאוריאה, מפרק טריגליצרידים ליצור אנרגיה וכן משמש מאגר לוויטמינים הממיסים בשומן.

תוכנית ניקוי הרעלים תורמת רבות לתפקוד הכבד וזאת דרך ניקיונו ושיקומו ולפיכך מהווה שלב יסוד לחיזוקו ומיגור ההיבט הדלקתי הקיים בו.

לסיכום

לכבד תפקיד חשוב ומרכזי במערכת החיסון ואופן עמידתה מול לחצים, רעלים וגורמי מחלה חיצונים ופנימיים.

הכבד מנטרל תוצרי רעלים, אלרגנים, חיידקים, וירוסים, תרופות ומיני חומרים סינטטיים ומזיקים. הכבד מהווה איבר המקבל אספקת דם רבה ובא במגע ראשון עם הדם הוורידי הרווי ביסודות מזון מהמעיים. במצבים של הפטיטיס חייב הכבד להיות כשיר במיוחד.

הצטברות רעלים בכבד גורמת לתסמינים שונים

  • בעיות עור קשות וקלות בצורה של מחלות עור, פריחות וכד’
  • אלרגיות שונות ואי סבילות למזון
  • תשישות, עייפות והעדר אנרגיה
  • ילדים- היפר אקטיביות, ליקוי חיסוני ועוד
  • בעיות עיכול בדומה לצרבת, כאבים, גזים, עצירות, שלשולים ועוד
  • עודף משקל
  • הופעה של קנדידה
  • בעיות שינה
  • בעיית מיגרנה וכאבי ראש
  • פגיעה במערכת העצבים בצורה של חרדות , דיכאון
  • כאבי ראש
  • בעיית מפרקים – שגרונית, שחיקתית ומטבולית
  • בעיות בשרירים – כאבי שרירים, שרירים תפוסים, עווית בשרירים
  • בעיות גניקולוגיות רבות בדומה לאי פריון , בעיות מחזור ודלקת בשלפוחית השתן
  • הזדקנות
  • מחלות רבות שאין הגוף יכול להתמודד
  • ירידה בכוח החיים וחדוות הקיום
  • הצטננות, בעיות נשימה, שיעול
  • כל סוגי המחלות האוטואימוניות בדומה לקרוהןפסוריאזיס ,לופוס ,קוליטיס ועוד

תינתן תוכנית סיוע דרך הנחיות ממוקדות לתזונה נכונה, מיצוי צמחים טבעיים, תוספי תזונה, דיקור, מגע ואמצעים מסורתיים ומודרניים נוספים.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן