תזונה נכונה ובריאה כחלק מהדרך הטבעית בהפרעות קשב וריכוז

האם הילד שלכם אובחן במכון מקצועי כבעל הפרעות קשב וריכוז? מעוניינים להעניק לילד המאובחן כסובל מבעיות קשב וריכוז סיוע טבעי? ובכן, כיום יש מגוון שיטות טבעיות ואלטרנטיביות לסיוע בילדים ובמבוגרים המאובחנים כבעלי בעיות קשב וריכוז, כאשר לתזונה נכונה ובריאה יש חלק מרכזי בדרך הטבעית.

כיום, כאשר המודעות בקרב הציבור לחשיבות השמירה על אורח חיים בריא גוברת, רבים כבר הבינו וחוו על בשרם מהי החשיבות של תזונה נכונה ומאוזנת. בנוסף, מחקרים חדשים בתחום בעיות קשב וריכוז גילו כי קיים קשר ישיר בין ההפרעה לבין התזונה, ובאמצעות תזונה מאוזנת ובריאה יותר ניתן לסייע לילד או למבוגר הסובל מההפרעה ולהקל עליהם. כמו כן, באמצעות תזונה נכונה ובריאה אפשר להפחית את תופעות הלוואי בקרב מי שנוטל ריטלין ודומיו, לכן חשוב לשלב תזונה נכונה כחלק בלתי נפרד לילד או למבוגר הסובל מבעיות קשב וריכוז.

יש הסבורים כי תזונה לקויה מהווה את אחד הגורמים להתפתחות הפרעת קשב וריכוז, זו כמובן טעות ומחקרים כבר הוכיחו כי אין קשר בין השניים. עם זאת, ישנו קשר הדוק בין תזונה נכונה לבין סיוע בתסמיני ההפרעה ובהתמודדות יעילה עם הבעיה.

תזונה בריאה ומומלצת לסובלים מהפרעות קשב וריכוז

מומלץ לפנות לתזונאית מקצועית ומנוסה כדי להתאים את התזונה לילד או למבוגר הסובל מבעיות קשב וריכוז. תזונה נכונה ומומלצת לסובלים מההפרעה כוללת את כל אבות המזון בכמות המתאימה לגיל ולמאפייני המטופל, חשוב לצרוך את כל אבות המזון בשילוב חלבונים, ויטמינים, מינרלים ופחמימות. כמו כן, מומלץ להימנע משתיית משקאות מומתקים ועתירי סוכר, וכדאי להרבות בשתיית מים בלבד.

בנוסף, יש להקפיד על נטילת תוספי תזונה, בהתאמה לבעיית קשב וריכוז ממנה סובלים. יש מגוון תמציות ומוצרים המופקים ממיצוי צמחים טבעיים המסייעים לחיזוק המערכת החיסונית, לשיפור יכולת ההקשבה והריכוז, לניקוי רעלים ולשיפור זרימת הדם ולסיוע במניעת מחלות.

בנוסף, חשוב לשלב בתזונה הבריאה והמאוזנת תוספים כמו אבץ, ברזל, אומגה 3, חומצות אמינו ועוד. יש להפחית את כמויות הסוכר מהתפריט היומי, להקפיד על ארוחת בוקר עשירה ומגוונת, ומעבר לתזונה חשוב לשלב גם פעילות גופנית מספר פעמים שבוע, וכך ניתן להקל על תסמיני הפרעות קשב וריכוז. במקרים מסוימים ועל פי המלצת גורם מוסמך, אפשר להפסיק עם התרופות הכימיות ולעבור לטיפולים משלימים בשילוב תזונה בריאה ונכונה.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן