אפילפסיה אצל ילדים ונוער

הדרך הטבעית השלמה המסייעת לרפואה הקונבנציונלית לאפילפסיה אצל ילדים ונוער  Epilepsy

אפילפסיה הינה פתולוגיה נוירולוגית המגלה שכיחות מדאיגה בכל הקשור להופעתה אצל בני נוער וילדים בישראל.

וודאי שהמושג פרכוסים הינו הפועל היוצא של הבעיה אך למרות הקשיים בלחוות זאת והפחד המתלווה לבעיה ניתן לסייע למחלה באופן מיטבי בדרך הטבעית. לציין גם שאצל נערים וזאת משום שהם עדיין לא סיימו את התפתחותם, המוח ממשיך להתהוות ובכך קיים בכל יום שינוי מבני ותפקודי של מערכת העצבים.

מתוך נתון זה בוודאי שחשוב וניתן בדרך הטבעית בצוף צמחים, דרך מיצוי צמחים טבעיים ועוד, לסייע ולהקל על המחלה ועל הפוטנציאל ההתקפי שלה. החשוב מכל הינו ההכרה בכך שאפילפסיה אינה סוג של מחלה ספציפית. אפילפסיה הינה מצב הנובע ממספר גורמים, סיבות ותנאים הגורמים לתסמיניה. חשוב להבין שאצל נערים רבים התסמינים האופייניים לאפילפסיה משתנים בהתאם למצבם, הן הנפשי והן הפיזיולוגי. תאי המוח פונקציונאליים בסביבה המהווה מקום של פעילות חשמלית. אני מציין זאת שכן מהלכים רבים במוח נעשים באמצעות הולכות חשמליות. מתוך כך חייב להיות מנגנון בקרה וזאת לשם יצירת הולכות חשמליות תוך ביקורת.

האפילפסיה מתרחשת בעת שאזור מסוים במוח מעצים את הפעילות החשמלית וזאת ממצב של דלקת, חבלה, גידולים, פגיעה ועוד אך גם, ויש לשים לב לכך, מתוך פגיעה בתאים אך ללא עדות לפגיעה ברקמה וזאת ממצבים של גנטיקה, מחלות שונות, חילוף חומרים לא מיטבי (תזונה לא נכונה), מצבי מתח ועוד. האפילפסיה יכולה לנבוע גם מפגיעה במנגנון הבקרה ובכך אין מניעת התפשטות מבוקרת של הפעילות החשמלית. יש לשלב עם הטיפול הקונבנציונלי את המסלול הטבעי וזאת כדי לגייס את כל הכוחות.

מצבים של התקפי אפילפסיה עלולים להיות מסוכנים וזאת בעת היותם נמשכים דקות ארוכות שכן עלול להיווצר נזק מוחי רב יותר. אצל נערים. כפי שהבהרתי, המחלה נובעת ממספר גורמים ומושפעת מגורמים סביבתיים, פנימיים וחיצוניים, ממצבי מתח, תזונה לקויה, העדר פעילות נכונה, חוסרים ועוד. ניתן ללא ספק, דרך איזון נכון ליצור שינויים חשובים לשיפור דרמטי בבעיה. חשוב לחזק ולאזן את מערכת החיסון המופקדת על כל מצב של אי איזון של הגוף. הדרך הטבעית, וזאת דרך מספר נתיבים תיצור מארג סינרגי בדומה למיצוי צמחים טבעיים, הנחיות לנקודות דיקור בבית בעזרת מגנטים, טיפולי מגע בבית, תוספי תזונה, הנחיות קיומיות, איזון מערכת העצבים והעיכול וכן סיוע בקליניקה.

הדרך הטבעית המסייעת לאפילפסיה אצל ילדים ונוער

כאמור, הדרך הטבעית מביטה באפילפסיה כסוג של כותרת שכן ההתייחסות החשובה ביותר הינה ההתייחסות לשלם, בכך שמהשלם ורק מהשלם צומחת הבעיה בעיקרה. הדרך הטבעית מעוררת אנרגיה ומגבירה את חיוניות הגוף. השימוש נעשה במגוון רב של נתיבי הטיפול. לציין שאצל ילדים חולי אפילפסיה קיימת רגישות רבה לאלרגיות ובעיקר לקופאין, מוצרי חלב, שמרים, סוכר, חומרים משמרים, צבעי מאכל, משקאות מוגזים וכדומה ולכן נתיב התזונה וחיזוק מערכת החיסון חשובים עד מאוד.

תזונה

בכל הקשור לתזונה חשוב לזכור שבתזונה מאוזנת נוצרת התמרה של הפחמימות במזון לגלוקוז שהינו חד סוכר זמין להפקת אנרגיה בגוף וכן בעל חשיבות לתפקודי המוח. אך חשוב לציין שבמקרה האפילפטי כאשר אין התזונה מלווה בפחמימות הופך הכבד את השומן לחומצת שומן אשר עוברת פירוק רכיב המכונה גופי קטון המחליף את הגלוקוז שבפחמימה למתן אנרגיה בגופי הקטון המופקים מהשומן. מצב זה יוצר תהליך המכונה קטוזיס הגורם להפחתה בתסמיני האפילפסיה. לכן יש ליצור הפחתה דרמטית של תזונה פחמימנית בדומה לסוכרים, פסטות, פיצות, בצקים (גם כאשר הם בריאים) וכדומה. בנושא התזונה ניצור שינויים מיטביים עבור אורטל לאיזון ותמיכה באפילפסיה אך גם לאיזון דחוף של מערכת העיכול.

תחתית הטופס

גורמים שונים לתסמינים

שינה לציין שמחסור בשינה אצל ילדים ונוער מהווה את אחד המאיצים לתסמינים והתקפים אצל חולי אפילפסיה ניתן בעצם לציין שהעדר נינוחות נפשית, עייפות, חולשה, מצבי לחץ, דיכאון, מהווים טריגר להתקפים. מחזור השינה והערות אצל ילדים מקושר עם שינויים ברורים בפעילות החשמלית וההורמונאלית במוח.

שקט נפשי מהווה את אחד הגורמים החשובים ביותר.

חשוב לנוער לישון לפחות 7-8 שעות ביממה.

כמו כן, חשוב שיהיה מצב של ניקוז עיכולי יומי (לפחות פעמיים ביום).

מצבי לחץ – המתח משפיע על המוח אשר גורם, בן היתר לשינויים הורמונאליים המשפיעים על ההתקפים.

האזור במוח אשר אחראי על איזון הרגשות המטרידים והחיוביים הינו האזור שבו בדרך כלל מתחילים ההתקפים של האפילפסיה.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן