רפואה טבעית לילדים – טיפול במערכת החיסון באמצעות צמחי מרפא

לילד יש מערכת חיסון חזקה היכולה לתקן ולהגן על גופו. הוא נולד כשבידיו כלים המאפשרים לו הגנה אל מול סביבה פנימית וחיצונית הרוויה בגורמים מזיקים. מערכת זו חייבת את הרכיבים הנכונים הדרושים כדי לממש את הפוטנציאל הגלום ביכולתה החיסונית.

המערכת החיסונית מבקשת טיפוח,שמירה וביטוי.טיפוח,שכן התזונה הנכונה,הפעילות הגופנית ותחושת השלווה הפנימית הינם מושגים החשובים לטיפוחה של מערכת החיסון בגוף הילד ובהעדרם אין ספק שפעילותה תשתבש.שמירה,שכן חומרים רבים בדומה לתרופות אנטיביוטיות וסטרואידיות מהוות גורם הפוגע קשות במערכת וכן סוגים רבים של חומרים רעלניים, לפיכך יש לשמור על גופו של הילד מחומרים אלו או לפחות לעשות בהם שימוש מושכל. וביטוי,שהרי כל מערכת זקוקה לביטוי כדי לממש את עצמה ולהימנע מנסיגה ביכולתה הטבעית וזאת ללא ה”עזרה” שאנו מעניקים לה בדומה להגנת יתר. ובנוסף, תרופות רבות הפוגעות ביכולת החיסונית בדומה לתרופות המורידות חום גם כאשר החום הינו ביטוי חיסוני חשוב האמור להילחם בגורמים המזיקים.

מתוך כך יש להבין שהעדר טיפוח דרך תזונה לא מיטבית אל מול תזונה הפוגעת קשות בגוף בדומה לדברי מתיקה, מאכלים מטוגנים, חלבונים מהחי ,מזונות מעובדים ועוד סוגים של ג’אנק מהווה גורם להתערערות המערכת וזאת במקביל לנטילת תרופות הגורמות לתופעות לוואי ומשבשות את המערכת החיסונית. חשוב גם לא לשכוח שהלחצים הקיומיים מהווים גורם נוסף הפוגע בחוסנה של המערכת החיסונית ואין ספק בכך שילדנו חשופים ללחצים רבים.

חשוב מאוד לזכור – רכיבי המזון שהילדים שלנו צורכים אמורים להעניק בעבורם את היסודות למבנה תקין של מערכת החיסון.

איכות המבנה אצל הילדים תלויה בין היתר במרכיבי תזונתם. מזונם מספק עבורם את הכלים למימוש הפוטנציאל החיסוני או להתערערותו. התזונה חשובה לפיתוח גוף חסון ובריא אך בהיותה רוויה ברכיבים מזיקים נוצרת פגיעה במערכות הגוף השונות וחושפת את הילד למחלות חוזרות ונשנות בדומה לדלקות שונות, אסטמה, מצבים אטופיים של העור, בעיות עיכוליות ובעיות במערכת החיסונית.

המזון שהילד צורך, תומך, וזאת ללא כל ספק, בתקינות אברי הגוף. התזונה הנכונה מונעת שורה ארוכה של מחלות אשר פוגעות קשות בחדוות הקיום הפסיכופיזית של הילד. מצבו הבריאותי של הילד תקין מטבעו. גופו יכול לשמש מכשיר רב עוצמה להגנה ותיקון ולשם כך יש לספק בעבורו את הרכיבים הנכונים ולמנוע ממנו את כל אותם רכיבי מזון אשר פוגעים בגופו.

הקלות הבלתי נסבלת של מרשמי התרופות הניתנות לילדים

כשהילדים חולים, מה קורה?
התשובה היא אחת – תרופות!!!
והרבה תרופות!!!
שפע של אנטיביוטיקה וסטרואידים!
וכן כמויות לא מבוטלות של “אקמולי”.

התרופות הפכו ל”דרך הטובה” ביותר לטיפול בילדים. הרופאים הפכו לדוכן אספקה של תרופות וזאת, לעיתים קרובות, ללא גבולות.

ודאי שתרופות משמשות את ענף הרפואה בעת מצבים שחומרתם מצריכה טיפול תרופתי דחוף. אך רוב רובן של המחלות בתקופת הילדות קשורות לאורח חיים בדומה לתזונה לקויה ואלרגנית, פעילות גופנית לקויה או העדר פעילות גופנית ועוד.

לזכור – התסמינים הינם סוג של תגובה טבעית של גוף הילד המעידה על עימות של מערכות הגוף אל מול גורמי המחלה תוך ניסיון למגרם וכן לתקן את הגוף או להפחית את הנזק. דיכוי התסמינים בעזרת תרופות ולא דרך תגובה טבעית של הגוף הכוללת גם צריכה לא נכונה של מזון גורמת להתערערותו של גוף הילד העדין.

הטיפול התרופתי לילדים ותופעות הלוואי אנטיביוטיקה

השימוש בתרופות אנטיביוטיות צבר תאוצה רבה במהלך השנים האחרונות.ודאי שהסיבה נובעת מהחמרה בכל הקשור למחלות ילדים אך גם בגלל תיאבון מוגבר לכסף של חברות התרופות ,העדר מודעות לתופעות הלוואי החמורות והעדר הנטייה של הרופאים כיום לעמוד בציפיות ההורים ולהעניק מרשמים מהירים לאנטיביוטיקה. השימוש הגורף באנטיביוטיקה מוטעה ומסוכן להווה ולעתידו של הילד.

האנטיביוטיקה הינה תרופה הגורמת לתופעות לוואי קשות בדומה לדיספסיה  (בעיות עיכוליות),זיהומים פטרייתיים,פגיעה בתהליכי הייצור של מוח העצם,שיבוש פעולת הכליות,דלקות במערכת העיכול תגובות אלרגיות קשות,חיסול החיידקים הטובים במערכת העיכול אשר חשובים לעזרה בהתמרה של מזון,ייצור שומנים חיוניים,היבטים אנטי אוקסידנטיים והפרשת חומרים המסייעים ללחימה בחיידקים לא חיוניים.

פגיעה באוכלוסיית החיידקים הטובים גורמת ליצירה של חומרים טוכסיים ומסרטנים וכן הגדלת מאגר החיידקים השליליים.

השימוש בתרופות אנטיביוטיות גורם להעצמת הפוטנציאל לזיהומים שונים ומסכני חיים.

אנו מכניסים את ילדינו לשרשרת מסוכנת של מזון לא טוב היוצר יסוד למחלות שונות ולפיכך מנחים אותם לנטילת תרופות המזיקות לגופם תוך הכשרת הקרקע למחלות חוזרות ונשנות. הטיפול האנטיביוטי הופך את גופו של הילד למקבץ של רגישות אלרגנית,התפתחות של אסטמה,מחלות עור אטופיות ועוד. הילדים הקטנים מגלים, וזאת דרך מחקרים רבים, רגישות מסוכנת לרעילות האנטיביוטיקה וזאת משום שמערכת החיסון שלהם עדיין לא גובשה. רגישותו של הילד לזיהומים וצריכת מזון לא מיטבי יוצרים מארג המהווה גורם מכריע להיחלשות מערכת החיסון.

יש ליצור את האפיק הנכון לשחרור הילדים מהמעגל האנטיביוטי על מנת ליצור את האיזון הנכון והטבעי של הגוף לשם עמידה מול גורמים מזיקים ולא דרך הרעילות של תרופות האנטיביוטיקה.

ילדים והטיפול הרפואי; דלקת ריאות, אסטמה, דלקות גרון, התקררויות שקדים ועוד.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

דלקת ריאות / אסטמה הינן סוג של מחלות מערכת הנשימה הצוברות תאוצה רבה בישראל. המחלות הינן תגובה לחומרים שונים מעוררי גירוי ומחלה – פנימיים וחיצוניים. ודאי שגורמים נוספים עלולים להיות יסוד להופעתה בדומה לזיהומים שונים ולחץ פנימי. במקרה של אסטמה הגירויים יוצרים היצרות של דרכי הנשימה דרך מספר גורמים יסודייםף אורח חיים לא נכון הכולל הרגלי אכילה שגויים, פעילות גופנית לקויה, לחץ אך גם תורשה.

יש לציין שההיבט הגנטי מבקש זירוז או עיכוב למימושו וזאת דרך אורח חיים בריא ולא בריא או לא מיטבי. גופם של הילדים עדין ולא גובש ולפיכך נמצא בתהליכי גדילה. מצב זה חושף אותם לנזקים רבים. כיום אין ויכוח על הדעה הטוענת שיש מתאם בין תזונה לא נכונה הרוויה בחלבונים מן החי בדומה לבשר, חלב, מוצרים עשירי גלוטן, מזון מעובד וסוכרים לבין מחלות ריאה רבות.

כמו כן קיים קשר בין אכילה של מזונות עשירים באנטיאוקסידנטיים לבין ירידה משמעותית בשכיחות המחלה. התזונה הנכונה והטיפול הפנימי הטבעי מהווים את הדרך היחידה לטיפול. אנו ההורים מעדיפים להרעיל את הילד באנטיביוטיקה, בקורטיקוסטרואידים ונוגדי דלקת לא סטרואידליים שהרי תרופות אלו הינן חיקוי סינטטי של ההורמונים בגוף הקיימים כבסיס לתגובת הגוף ללחץ.

לקיחת התרופות הללו יוצרת השפעה על כל הגוף וגורמת לתופעות לוואי חמורות. התרופות הללו גורמות להפרעה במטבוליזם הטבעי של הגוף וכן בספיגה של ויטמינים רבים. בנוסף, תרופות אלו גורמות לפגיעה בעור ובמערכות נוספות בדומה לפגיעה במערכת העיכול בכל הקשור לדפנות המעיים, חדירת חלבונים שעדיין לא עוכלו לזרם הדם, דבר המעורר תגובה חיסונית דלקתית, רגישות למזון ועוד.

השפעתן השלילית של תרופות אלו ברורה וכן העדר יכולתן לגעת בשורש הבעיה כי אם רק בתסמינים.

מן הראוי לנסות אפיק טבעי ללא תופעות לוואי ולחסוך מהילד פגיעה ודאית בבריאותו בעת התפתחותו ובעתידו כמבוגר.

צוף צמחים לרפואה טבעית הינו מרכז בעל ניסיון קליני עשיר בכל הקשור לתהליכי ריפוי טבעיים בילדים. ההנחיות הניתנות והטיפול הפנימי הטבעי הינם עמוד התווך של הריפוי הטבעי. חשוב לנסות ולעשות שימוש בהנחיותינו ותכשירינו לטיפול במחלות השונות כגון דלקות ריאות,אסטמה וכדומה ולחוות שינוי דרמטי תוך הימנעות ממחזוריות של ייסורי המחלות והשימוש המסוכן בתרופות.

קיימת דרך אחרת לטיפול בילדים – דרך הרפואה הטבעית

הטיפול דרך הרפואה הטבעית, בריאה, מחזקת ונטולת תופעות לוואי. אנו מציעים טיפול טבעי במערכת הנשימה, בגישה שונה לטיפול בילדים העושה שימוש בחוכמה וידע רפואי מזה מאות ואלפי שנים. קליניקת הילדים פועלת בסביבה מיטבית רגועה ומקצועית ומתמחה בטיפול בילדים המלווה בניסיון קליני רב. נשמח להכיר לכם את הקליניקה ולהזמין אתכם לפגישה אשר בה תוכלו לשמוע רבות על מה שהרפואה הטבעית יכולה להעניק לילדכם.

 

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן