שלום,

הגעתי למרפאת צוף צמחים בעקבות חרדות ולחץ נפשי מאוד כבד כבר בשיחת טלפון עם גל הבנתי שיש פתרון לבעיות שלי

בהתחלה הייתי קצת סקפטי במשך שש שנים הייתי בכול מקום אפשרי ניסיתי כול דבר אפשרי בכדאי לצאת מהמצב הזה אך ללא תוצאות עוד יותר נשברתי והתחלתי כנראה להבין שהמצב לא ישתנה עד שהכרתי את איתן וגל מצוף צמחים .

נקבעה לי פגישה דחופה עם איתן הסברתי עוד לגל בטלפון שהמצב שלי ממש קשה וגם עשתה הכול בכדאי ניפגש כמה שיותר מהר,  וכך היה, נקבעה לי פגישה עם איתן, ובפגישה איתן שאל והתעניין ממש בכול דבר שמפריע לי וגורם לי לחוסר נוחות רשם את הכול, ובסוף הפגישה אמר לי אני מבטיח לך שתוך חודש אתה חוזר לעצמך”.

חשוב להדגיש שמרוב כול הטיפולים והקליניקות שהייתי במהלך ה 6 שנים האלה לא כול כך האמנתי אבל אמרתי לעצמי בוא ננסה אין מה להפסיד חוץ מכסף שכבר הפסדתי מלא במהלך השנים האחרונות ללא תוצאות .

לאחר יום גל התקשרה ואמרה שהתוכנית שלי מוכנה.
לא היססתי, ישר נסעתי לשם לקחתי את התוכנית עברתי עליה בבית ושם הבנתי שאיתן ממש התייחס לכול מילה שאמרתי לו והתחייב שאני יחזור לעצמי – וכך קרה.

התחלתי טיפולים אצל איתן שינינו קצת את התזונה והתחלתי לקחת פורמולות לאחר כמה ימים פתאום אני מתחיל להתמלא אנרגיות הדיכאון מתחיל להעלם האנרגיות חוזרות הכוחות חוזרות ופתאום בא לי לצאת לעבודה חשוב להדגיש שבהמלך הטיפול איתן וגל מתקשרים לדעת מה קורה ולא מרפים וממש מלווים לכול אורך התהליך עד היום.

היום חודשיים לאחר התחלת הטיפול בחרדות חזרתי לעצמי מלא אנרגיות מלא כוחות אני מחייך ללא הפסקה ומרגיש טוב מאוד

חשוב לי שאנשים שבמצב שלי יסתכלו על המשוב שלי כי אני יודע מה זה להיות במצב הזה זה לא נעים ואין הרבה פתרונות בחוץ.  הכול הבטחות וכסף – ההפך מאיתן וגל, שהם מבטיחים אבל מקיימים!

היום אני מרגיש טוב מאוד עובד מחייך וחוזר לעצמי לבן אדם שהייתי בזכות איתן וגל

תודה רבה לכם !!!!

קובי

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן