למרפאת צמחי צוף ולצוות המדהים

תודה היא מילה קטנה עם משמעות גדולה.

חיבוק,עידוד ותמיכה הם לא דברים מובנים מעליהם.

מאז שנפגשנו הייתם לי מלאכים מן השמים.

העידוד והליווי מאפשרים לי להתרומם מעל המים ולראות עתיד וורוד הרבה יותר ממה שחשבתי שצפוי לי.

אני חולת סרטן בשלב מתקדם, כאשר נודע לי על מחלתי ושהסיכויים שלי לא לטובתי, בתוך הייאוש שאפף אותי החלטתי להלחם בכל החזיתות קונבנציונלי+אלטרנטיבי.

לשמחתי הרבה ולמזלי הטוב פגשתי את איתן טל, גל והצוות המדהים של צוף צמחים, בזכותם ובזכות הטיפולים המדהימים שלהם אני רואה את השמש והתקווה מחייכים אלי.

היום ב-13.07.14 הגעתי לטפול כימותרפי בבית חולים כאשר אני מכינה את עצמי מראש לאכזבה שיש סיכוי שלא אעבור טיפול (עקב אנטיביוטיקה שקיבלתי במשך שבוע ימים) דבר שהכינו אותי מראש שעלול לקרות במידה והבדיקות דם שלי לא יהיו תקינות, ואז להפתעתי הרבה ולהפתעת הצוות הרפואי נמסר לי שבדיקות הדם שלי מצוינות ולא מתאימות למי שמקבלת טיפול כימותרפי מאסיבי כל כך.

חייכתי לעצמי וידעתי בדיוק מה הסיבה, הטיפולים שאני מקבלת מצמחי צוף,לאחר שיחות שהיו לי במחלקה עם נשים שעוברות את אותם טיפולים הסתבר לי שגם תופעות הלוואי שאני חווה הם ברמות פחותות יותר מנשים אחרות.

כל זה בזכות איתן טל ,גל והצוות המדהים.

איתן הדרך הנכונה להיות מטפל מן השורה הוא לא רק ללמוד את רזי הרפואה, מטפל צריך להיות אנושי,מקצועי ולהתייחס בכבוד ואתה יכול לשאת את ראשך בגאווה.

 

תודה מעומק ליבי על הטיפולים,

השיחות והעידוד

ועל שאתם פה בשבילי

שלכם לתמיד

צילה פייגנבלט

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן