14 באוגוסט 2017

מכתב תודה!
לפני כשנה הגעתי למרפאת צוף צמחים עקב פציאליס בצד ימין של הפנים וכן סוכרת לא מאוזנת עם ערכים גבוהים מאוד, נפגשתי עם איתן טל שהסביר לי באריכות ובסבלנות אין קץ, על הטיפול שאני צריך לעבור ועל השינויים שאני צריך לעשות באורח החיים.

לאחר מספר שבועות הרגשתי שינוי חיובי מאוד בהרגשה, באנרגיות, ובערכי סוכר מאוזנים ויציבים.

כמו כן הפציאליס עבר לי לחלוטין, ולא נותר כל עיוות או פגיעה בפנים.

היום אני לאחר שינוי תודעתי ומחשבתי לניהול אורך חיים בריא יותר המשלב פעילות גופנית ותזונה נכונה יותר, כל זה קרה בזכות הכלים שקיבלתי בקליניקה של צוף צמחים שבראשה עומד איתן טל, גל, עינת, יגאל וגלית.
אני רוצה להודות לכל הצוות המקסים של צוף צמחים על המסירות הסבלנות וההתחשבות, וכמובן על העזרה בצד המנטלי ובריפוי הגוף בעזרת הכלים שהקניתם לי במהלך הטיפולים, ובעיקר על השינוי המחשבתי שעברתי בזכותם, למעשה למדתי  “שהכול בראש” .

אני חייב לסיים בתודה מיוחדת לאיש מקסים ומיוחד בשם איתן טל שנפלה לי הזכות להכיר במסגרת הטיפולים.

אני יודע שלא הייתי המטופל הכי קל בעולם, אבל אתה בשקט שלך במקצועיות ובאכפתיות שלך ידעת איך לגעת בי ולטפל בי בצורה המיטבית והטובה ביותר.
אני מודה לך ולכל הצוות על הטיפול המסור, היחס האישי, והשינוי התודעתי שעברתי אצלכם.

בברכה

דרור כהן

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן