‏17/09/2015

הגעתי לטיפול ביוזמתי ” לצוף צמחים” ומי שקיבל את פניי הוא איתן טל, הרבליסט קליני, בעל ניסיון רב של שנים רבות, אדם משכמו ומעלה.

הגעתי לאיתן במצב מזעזע ביותר כאמור, כל גופי היה מכוסה בכתמים סגולים, גבשושיים ומגרדים ללא הרף. הצגתי בפניו את תשובת הביופסיה ולאחר הסבר מפורט הבנתי שלקיתי במחלת עור קשה מאוד ששמה ‘לירן פלנוס’ (ילפת שטוחה) איתן הכין אותי שאני אמורה לעבור תקופה לא פשוטה אבל עם מחויבות טוטאלית מצידו להצלחת הטיפול מובטחת. איתן רקח לי טיפול מסיבי ביותר שכלל מספר פורמולות לא מבוטל מצמחי מרפא בשילוב טיפול בדיקור סיני ומגע רפואי כשעתיים כל טיפול. הטיפול כלל ספורט יום יומי חובה ולאחר מכן הצלצול המרגיע של איתן במשך כל יום לעדכון במצבי הכללי ועידוד מנחם.

לאחר מספר טיפולים התחלתי להרגיש תחושת הקלה הן בתסמינים של המחלה, הכתמים התבהרו, הגבשושיות ירדה והגרד אט אט נעלם. נכון להיום, כעבור שנה מרגישה מצוין, חזרתי לעצמי עם בונוס לחיים יותר בריאים בליווי של איתן. הגעתי טיפול במחלה קשה זו לאחר שהטיפול בקופ”ח ע”י פותוטרפיה כ-20 טיפולים שלא עזרו כלל ואף חשפו אותי לסיכונים אחרים.

מסתבר שהגעתי לאדם הנכון, בזמן הנכון ולטיפול הנכון ביותר.

ממליצה בחום, באהבה ובגאווה על קליניקת ” צוף צמחים” קליניקה מקצועית ביותר עם תוצאות מוכחות, יחס חם, אוהב ואדיר!

תודה רבה לכל מי שהיה שותף להחלמתי

באהבה כחלון נלי.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן