דיבריטיקוליטיס – דלקת הסעיפים

הדרך הטבעית והמסייעת בדלקת הסעיפים

דיבריטיקוליטיס (דלקת של הסעיפים) הינה מחלה דלקתית בסעיפים הנובעת ממחלת דיבריטיקוליטיס שהינה מחלת הסעיפים. הפסולת מצטברת בכיסים ובכך פוגעת ברירית שהינה רקמה המצפה את הסעיף. מחלה זו גורמת לסיבוכים קשים בדומה לתסמינים דלקתיים קשים ובהחרפה גם להתנקבות המעיים, קרע ברקמות, מורסות זיהומיות, פיסטולות, חסימת מעיים, דימומים וסרטן. התסמינים מגוונים בדומה לכאבים בבטן, חום גבוה, הקאות, שלשולים, צמרמורת, התכווצות, עצירויות, אי איזון בלויקוציטים ועוד.

כאמור, דיבריטיקוליטיס הינה השלכה וסיבוך של מחלה המכונה דיבריטיקולוזיס. מחלה זו מהווה בסיס לדיבריטיקוליטיס נוצרת ממספר גורמים ותנאים בדומה לתזונה לא מיטביים, החלשות של שרירי המעי הגס האופיינית לאנשים מבוגרים, אך תזונה דלת סיבים, מתחי קיום, חוסרים, אי איזון הורמונאלי ועוד. דיבריטיקולוזיס הינה מחלת הסעיפים שהינם כיסים בולטים בדופן המעי הגס ובדרך כלל מחלה זו נטולה תסמינים קשים. הדיבריטיקוליטיס שהינה בשכיחות של כ 15% מכלל חולי דיבריטיקולוזיס מקורה בסיבוך דלקתי וזיהומי של דיבריטיקולוזיס. כאמור מחלה זו גורמת לדלקת קשה וזיהומים, הטיפול הקונבנציונאלי מעניק אנטיביוטיקה חזקה מאוד חוקני בריום ואף התערבות כירורגית להסרת חלקים מהמעי.

ראש הטופס

תחתית הטופס

גורמים לדיבריטיקוליטיס (אטיולוגיה)

  • היבטים דלקתיים וזיהומים הנובעים מחיידקים. מיקובקיריום שהינו חיידקי בעלי עמידות גבוהה ואלימים במיוחד
  • מחלה בעלת אופי אימונולוגי (חיסוני) בכך שהאזור הנגוע בחלקי מערת העיכול מפריש אימונוגלובולינים לקויים וחסר  IGE בתאים ובכך מאפשר חדירה של גורמים מזיקים לרירית הגורמים להתנגדות חיסונית אלימה. תהליך זה יקצר מצבים דלקתיים במעיים.
  • סיבה נגיפית  סוג של נגיפים הגורמים לגרנולומות
  • ספיגה של רעלים מהמזון
  • פגמים מטבולים
  • גורמים פסיכולוגים
  • יסוד גנטי  עדיין אין מחקר ברור המציין נתון גנטי למחלה אך ידוע שהמחלה תוקפת יותר (פי חמישה) יהודים וכן ב- 20-40% מתגלה המחלה במשפחה.
  • גורמים רעלניים וזיהומיים   הגוף נחשף לרעלים רבים וזאת דרך מקור חיצוני ומטבוליזם פנימי לקוי. וכן סוגים שונים של מיקרואורגניזמים המהווים יסוד פוטנציאלי למחלה.
  • העדר עצימות חיסונית  מערכת החיסון, במצבה הטבעי, מהווה את חומת המגן להתפתחותן של בעיות בדומה לקרוהן. יש כיום הוכחות מדעיות ברורות על מערכת חיסון לקויה אצל הלוקים בתסמונת קרוהן.

הדרך הטבעית בצוף צמחים מעניקה תהליך סיוע להתמודדות והפוגה. קיים מענה טבעי רב עוצמה לסיוע ממוקד לדיבריטיקוליטיס. הטיפול מסייע לדרך הטיפול וההבנה של הרפואה הרגילה.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן