דלקת בצוואר הרחם

הדרך הטבעית השלמה והמסייעת “גיוס כל הכוחות” בדלקת בצוואר הרחם

דלקת בצוואר הרחם הינו מצב אשר מחייב טיפול מעמיק וממוקד בבעיה הדלקתית עצמה אך חשוב מאוד להבין גם את ההשלכות המסוכנות של דלקת זו.

צוואר הרחם הינו פתח הכניסה לרחם עצמו ובמבנהו הוא מורכב מכמות רבה של בלוטות המפרישות חומרים ריריים בעלי תפקיד חיסוני להגנה על הרחם ממזהמים שונים. רקמת צוואר הרחם הינה החלק התחתון של הרחם וממשיכה במבנה האנטומי שלה אל הנרתיק.

צוואר הרחם הינו המקום אשר דם המחזור עובר דרכו מהרחם עצמה. במהלך הלידה נוצרת התרחבות בצוואר הרחם וזאת להכין אפשרות לתינוק לעבור דרך תעלת הלידה. רקמת צוואר הרחם בעלת פוטנציאל רב לדלקות רבות אך גם לאירועים ממאירים העלולים לנבוע מהדלקות הללו.

כאמור צוואר הרחם מפריש חומרים להגנה אל מול מזהמים שונים וכן מסנן תאי זרע לקויים. קיימים מצבים רבים בהם קיימת פגיעה בהיבט החיסוני של צוואר הרחם אך גם מגורמים נוספים ובכך הופך אזור רגיש זה להיות חשוף למזהמים רבים. המזהמים הפוטנציאלים הינם חיידקים שונים, טפילים פטריות, נגיפים, וירוסים למיניהם ועוד והתרבותם נובעות מתנאים אשר אפרט בהמשך.

המזהמים הללו יוצרים קולוניזציה (מושבות) על פני שטח צוואר הרחם ובכך מבטאים את עצמם כצריבה, פצע, שפשוף, מראה של רובדים קטנים ולבנים על פני צוואר הרחם, הפרשות שונות בעלות אופי זיהומי, דימומים ועוד. במצבים מתקדמים נוצרת הפרשה צהובה, מוגלתית, דימום בגוונים שונים שלא בזמן המחזור, דימומים לאחר יחסי מין, כאבים בבטן התחתונה, עליונה, כאבים בצדי הבטן, כאבי אגן, צריבה וגירוד בנרתיק, צריבה בעת השתנה, כאבים בנרתיק, כאבים בשיפולי הבטן ועוד.

לעיתים הדלקת בצוואר הרחם אינה רב תסמינית אך קיימת עדות לחלק מהתסמינים הנ”ל. לציין את ההיבט הנוסף בו בדרך כלל אין שינוי בחום הגוף וחלק מהתסמינים אינם בהכרח קשורים לבעיה עצמה.

אבחון דלקת בצוואר הרחם  – CERVICITIS

ניתן לאבחן את הדלקת דרך בדיקה גניקולוגית וזאת תוך בדיקת צוואר הרחם או סוג ההפרשה. ניתן גם לקחת תרבית של ההפרשה ואף לנסות לגלות נוגדנים בדם. הבדיקה המהימנה ביותר הינה בדיקת הפאפ שהינו משטח צוואר הרחם וכן קולכסקופיה, ביופסיה ובדיקות המוגדרת כשכפול גנטי PCR לגילוי סוג נגיפי הפפילומה.

חשוב לדעת

צוואר הרחם, במצבו הדלקתי מהווה בסיס מסוכן מאוד לאי נוחות, סבל רב וקשיי תפקוד אך גם להתפשטות דלקתית קשה ווגינלית אל האיברים סמוכים בדומה לחצוצרה, הריון מחוץ לרחם, עקרות, ליקויי פוריות, דלקת כרונית, והחשוב מכל בסיס לסרטן צוואר הרחם ולמצבים טרום סרטניים.

הדרך הטבעית מהווה אמצעי מסייע וחשוב לדלקת צוואר הרחם מכל סוג שהוא ויפה שעה אחת קודם.

 CERVICITIS אטיולוגיה

  • אי איזון הורמונאלי
  • חולשה חיסונית
  • חסרים תזונתיים
  • מצבי לחץ, אי שקט, פוסט טראומה
  • תזונה לקויה
  • מגע מיני לא מוגן
  • מדדי חמצן נמוכים
  • עישון
  • הצטברות רעלים
  • העדר פעילות גופנית
  • סירקולציה דמית נמוכה

וודאי שחשוב להזין את הגורמים והתנאים ובכך ליצור אסטרטגיה טבעית מושכלת ומותאמת דרך מיצוי צמחים טבעיים המתאימים לבעיה. נעשה שימוש באורח חיים נכון, תזונה, תוספי תזונה, דיקור ומגע בקליניקה.

הדרך הטבעית חייבת התייחסות סנרגית אשר יוצרת סיוע רב לדלקת אך גם לחיזוק הגוף ולמערכת החיסון לאי הישנותה.

ניתן, הכרחי וחשוב להיפטר מהדלקת ויפה שעה אחת קודם.

לפגישת אבחון וייעוץ עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן