קדחת ים תיכונית  F.M.F

FAMILIAL MEDITERRANEAN FEVER 

F.M.F מכונה קדחת ים תיכונית ומוגדרת כמחלה תורשתית שהינה סוג של לקות תורשתית המוגדרת גם כפגם גנטי אשר מועבר מההורים לצאצאים. הדלקת הים תיכונית מכונה גם מחלה גנטית ורצסיבית. המחלה מכונה ים תיכונית שכן שכיחותה הינה באנשים ממוצא ארצות הים התיכון בדומה, ליהודים ממוצא צפון אפריקאי ואגן הים התיכון. אך גם ערבים, תורכים וארמנים. המחלה מכונה גם כמחלת חום כרונית ומחזורית. המחלה מבטאת את עצמה בתסמינים שונים.

תסמיני F.M.F

  1. מפרק בודד חם ונפוח
  2. חום – לציין שחום קיים ברוב רובם של החולים ואף כי מוביל לפרכוסים
  3. כאבי בטן:
    קלים
    קשים
    בעלי דרגת חומרה קשה מאוד
  4. כאבי ראש בעת עליית חום
  5. כאבים בחזה הנובעים מהיבט דלקתי
  6. פצעים בפה
  7. צריבות גרימת תפליט
  8. צריבות באזור החזה אובדן נפח החזה
  9. כאבי מפרקים לרוב במפרק אחד
  10. בעיות עור בדומה לפריחה ברגליים אך גם בראש
  11. חולשה ועייפות בעת ההתקף
  12. כאבי שרירים אשר גוברים בעת ולאחר פעילות
  13. דלקת בשק האשכים
  14. דלקת ברירית חלל הבטן
  15. עמילואידוזיס שהינו שקיעה של חלבון מסוג עמילואיד A אשר עולה במצבי דלקת ובכך שוקע במערכות גוף שונות עד כדי סכנת חיים.
  16. דלקות באזורים הבאים:
     –
    דלקות סטריליות ללא חיידקים
     –
    פריטוניטוס דלקת ברום הבטן
     פלוריטיס דלקת ברום הריאה
     פריקרידוטיס דלקת קרום הלב
     –
    ארטריטיס דלקת מפרקים
  17. התקפי חום בלבד
  18. כאבי רגליים במאמץ
  19. הצטלקות והידבקות באזורי ההתקף

F.M.F הינה מחלה דלקתית וסטרילית ללא מזהמים ידועים בדומה לחיידקים ווירוסים, פרזיטים, פטריות וכדומה. המחלה מתפתחת מהתקפה כתגובה לא מבוקרת ולא פרופורציונאלית של מערכת החיסון למצבי גריה באזורי ההתקף. התגובה הלא מבוקרת של מערכת החיסון גורמת להעצמת תאי דם לבנים ובכך הם, התאים, מפרישים מתווכי דלקת ואנזימים.

תהליך דלקתי זה גורם לתסמינים השונים, כאבים קשים, דלקת מפושטת ומקומות, תחושת חולי קשה עליית חום ועוד. ההצטברות המפושטת של הדלקת מבטאת את עצמה ברקמה קרומית המרפדת את אברי הגוף השונים ובכך יוצרת דלקת במערכות גוף שונות ותוך תסמינים רבים.

ניתן להגדיר את F.M.F כמחלה תוקפנית, התקפית ואגרסיבית העלולה לתקוף אך גם להעלם במהלך יום אך גם מספר ימים. יש וההתקפים בתדירות נמוכה ולעיתים קרובות קיימת רימסיה (הפוגה) ארוכה. המחלה תורשתית בעיקרה והאבחנה של F.M.F הינה קלינית בעיקרה שכן אין כיום דיאגנוזה ספציפית למחלה ולכן האבחון הינו קליני.

הדרך הטבעית והמסייעת במחלת F.M.F קדחת ים תיכונית

קדחת ים תיכונית (F.M.F) הינה מחלה הנובעת ממספר גורמים תורשתיים אך לחלוטין מהלכה נובע מהתקפים קשים של מערכת החיסון וקשיי הגוף לנהל את מלחמתו בגורמים למחלה ולהתקפיה. הדרך הטבעית מהווה את הכלי הנוסף לאיזון מערכת החיסון, סיוע ברימסיה ארוכת טווח, חיזוק הגוף ועמידותו, סיוע במצבי דלקת כרוניים ועוד. נתיבי הדרך הטבעית רבים והסינרגיה שניצור לסיוע במחלה יהווה בסיס לסיוע להפוגה רבת שנים. חשוב מאוד להעניק לגוף את הדרך הטבעית וזאת כדי לסייע בהסתבכויות קשות הנובעות מפגיעה קשה באברי הגוף בכלל ובכליה בפרט.

אחד הסיבוכים השכיחים ל – F.M.F הינו עמילואידוזיס שהינה מחלה הנובעת משקיעת חלבון המכונה עמילואיד ברקמת הגוף ובעיקר בכליה. מצב זה יגרור בעיות כליה חמורות עד השתלה ופגיעה בתפקוד הלב והריאות. גם הסיוע בקולכיצין, כאמור, מלווה בתופעות לוואי בדומה לבחילה, הקאה, כאבי בטן, שלשול, דימום עיכולי, פריחה בעור, ירידה במשקל, כאבי בטן, דיכוי מח העצם, ירידה בכדוריות הדם והטסיות. מצבים של כאבי בטן, הקאות, צרבות קשות, תיאבון ירוד מאוד, מספר רב של הקאות ביום, תחושות גוף קשות, נטילת תרופות רבות, התקפים קשים של כאבי בטן, חוסר יכולת לתפקד בהתקף, הזעות עצירות ועוד כל אלו הינם תסמינים שחשוב להיפטר מהם וכן מהמחלה המכונה F.M.F מעבר למצבך הפונקציונאלי הווה אומר, ללא מחלה כרונית מלבד (F.M.F) עלולה לפרוץ מחלה כרונית קשה ולכן כדאי להסתייע בדרך הטבעית ויפה שעה אחת קודם. הדרך הטבעית תיצור הקלה בתסמינים.

FMF הינה בין היתר גם מחלה בעלת אפיונים אוטואימוניים.

מחלות אוטואימוניות – הסבר

הדרך הטבעית המסייעת והמשלימה FMF

הדרך הטבעית מהווה מענה חשוב ומסייע למענה התרופתי בדומה לקולכיצין שהינו חשוב למיגור המצבים הכרוניים של המחלה האוטואימונית. הדרך הטבעית מביטה בשלם תוך גישה תבונית לגורמים והתנאים אשר יצרו את הבעיה.

חשוב לציין שמסגרות רפואיות המובילות בעולם בדומה להווארד, דיוק, ייל וסטנפורד פתחו מרכזים לרפואה טבעית לטיפול ב- FMF דרך תזונה, מיצוי צמחים טבעיים, פעילות גופנית, תוספי תזונה, שיטות הרפיה, דיקור סיני ומגע.

גישתנו ההוליסטית לסיוע במחלה מהווה את הנתיב הנכון ורב העוצמה.

מטרת הדרך הטבעית הינה סיוע בשליטה על תסמיני המחלה וההתקפים, איזון חיסוני ועוד.

זה חשוב! וזו הדרך שבה ניתן לגלות את החיים האוטנטיים והבריאים.

ארגון הבריאות העולמי קבע שהדרך הטבעית מסייעת ומקלה על עשרות מחלות כרוניות ומחלות אוטואימוניות.

צוף צמחים מהווה עבור החולים במחלות אלו נתיב נוסף לסיוע הוליסטי רב מערכתי תוך הקפדה על דרך מושכלת ונתיבי גישה איכותיים בדומה למיצוי צמחים טבעיים המדהימים בהשפעתם על כל מערכות הגוף, מגע ודיקור סיני להקלה ומניעה, תוספי תזונה, הנחיה לתזונה ספציפית ולא מייסרת, שיטות הרפיה איזון פנימי ועוד.

לסיכום

הגשתי סקירה קצרה של מהות המחלה האוטואימונית ומחלת FMF תוך דוגמאות מעטות מתוך רבות לסיבות ולדרך הסיוע.

נתיבי הדרך הטבעית בצוף צמחים עושה שימוש סינרגי ומושכל תוך מארג סיוע הכולל תזונה ייחודית ולא מייסרת מיצוי צמחים טבעיים בעלי השפעה דרמטית, תוספי תזונה, שיטת הרפיה, דיקור סיני ומגע מסייע ועוד.

לפגישת אבחון וייעוץ עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן