צוף צמחים קליניקה לדרך הטבעית

אנמיה המולטית אוטואימונית

אנמיה המולטית אוטואימונית (AIHA) הינה קטגוריה שמאספת בתוכה מספר הפרעות הנובעות מנוגדנים חיסוניים עצמיים היוצרים קשר לאריטרוציטים של החולה ובכך גורמים לפגיעה והרס של תאים אדומים. חשוב להבין את תהליכי המחלה וזאת דרך אבולוציה ראשונית ואבולוציה משנית.

התהליך הראשוני (AIHA)

מופיעים נוגדנים הפוגעים בכדוריות האדומות ובכך גורמים לאנמיה המולטית וזאת ללא כל עדות של מחלה סיסטמית. תהליך זה נובע ממספר גורמים בדומה לחולשה, אי איזון חיסוני, מצבי לחץ, מחלות ויראליות, חיידקים, טפילים, מצבי דיכאון, שימוש בתרופות שונות ועוד. אין ספק שתהליך זה נפוץ מאוד ומהווה חלק חשוב לטיפול ואף מאפיין אותן.

התהליך המשני  (AIHA)

תהליך זה נובע מבסיס של מחלה סיסטמית בדומה לזאבת (לופוס), בעיה ממאירה, חולשה חיסונית קשה וכדומה. אכן יכולה להיות סבירות גם לסעיף זה.

תסמינים של אנמיה המוליטית

אנמיה המולטית הינה מחלה לא צפויה ובדרגות חומרה שונות ואכן חייבת טיפול מושכל ומותאם.

התסמינים הינם בדומה לחולשה קשה, עייפות, כאבי ראש, קשיים בביצוע פעולות, קשיי ריכוז, אי שקט, דיכאון, דפיקות לב מואצות, חיוורון, סחרחורת, קושי נשימה במאמץ, קור בגפיים, פגיעה הורמונאלית.

השלכות קשות של המחלה והסיכונים הכרוכים בהופעתה

  • שבץ
  • הפרעת קצב לב
  • אי ספיקת לב
  • נזקי כלי דם
  • פגיעה במח העצם
  • כשל כלייתי
  • דימום מוגבר ועוד

הטיפול הקונבנציונלי

הטיפול הקונבנציונלי הינו טיפול תרופתי דרך תרופות שונות ובאמצעות סטרואידים.

המערכות המהוות חלק מפרוטוקול בדרך הטבעית

הדרך הטבעית חייבת להיות מבוססת על הגוף כשלם על כל מערכותיו שהרי רק כך ניצור סיוע טבעי עמוק, מקיף ורב תועלת.

הדרך הטבעית באנמיה המולטית אוטואימונית

התהליך הטבעי באנמיה המולטית אוטואימונית מהווה מענה חשוב המסייע למיגור המצבים הכרוניים של המחלה האוטואימונית. הדרך הטבעית מביטה בשלם תוך גישה תבונית לגורמים והתנאים אשר יצרו את הבעיה האוטואימונית. הרופא אינו תמיד יכול ליצור חשיבה החורגת מסל התרופות אשר הוא נותן. זה מובן ואינו פוסל את הגישה הרגילה.

חשוב לציין שמסגרות רפואיות המובילות בעולם בדומה להווארד, דיוק, ייל וסטנפורד פתחו מרכזים לרפואה טבעית לטיפול בילפת שטוחה דרך תזונה, מיצוי צמחים טבעיים, פעילות גופנית, תוספי תזונה, שיטות הרפיה, דיקור סיני ומגע. גישתנו ההוליסטית לסיוע במחלה מהווה את הנתיב המסייע לרפואה הרגילה להקלה ומניעה. 

האסטרטגיה הטבעית תיצור סיוע דרמטי. נעשה זאת דרך הנחיות ברורות וקלות וכן נטילת כל התכשירים לסיוע טבעי פנימי וחיצוני. ניתן לסייע במחלות אוטואימוניות. ניתן לסייע להפוגה. ניתן גם למנועה החרפה, התלקחות וגלישה קלינית לבעיות נוספות. אסור לוותר שהרי המחלה הינה פרוגרסיבית ולפיכך יכולה להתלקח בתדירות קשה יותר ולגרום לבעיות קשות. הדרך הטבעית רבת חשיבות.

כאמור, ניתן לסייע למחלה ובכך גם ליצור איזון חשוב לגוף בדומה למערכת העצבים, העיכול, וכדומה וזאת, כאמור, תוך מימוש היעד. ניתן לציין שהקסם הטמון בדרך הטבעית הינה התועלת הרבה לגוף כולו. חשוב ליצור סיוע טבעי עמוק וזאת כדי להוביל לאיזון נכון. אל אף שאני שומע הערות שונות ומשונות שלא ניתן לעצור את המחלה ואת ההיבט הכרוני שלה, תשובתי תמיד: ”לא מוחלט” לקוחות רבים הגיעו למצבי הפוגה מוחלטת וזאת בדרך הטבעית והמושכלת לצד הרפואה הרגילה. מיצוי צמחים טבעיים המיוצרים במעבדתנו בעלי השפעות חשובות על התפתחות המחלה. חשוב ליצור התאמה קלינית אינדיבידואלית שהרי הסיוע הטבעי הצמחי במחלה אוטואימונית יהיה מותאם אישית.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן