שמי יקיר שפנרמן בן 29 מראשון לציון.

טופלתי במרפאת צוף צמחים בטיפול הומאופתי לחיידק ההליקובקטור פלורי שנמצא בקיבה.

הטיפול ארך כשלושה חודשים, בשלושה חודשים אלו קיבלתי טיפול על ידי תזונה נכונה של שלושה שלבים וסוגים שונים של פורמולות (כדורים וסירופים מצמחים טבעיים).

השירות האישי שקיבלתי מאיתן המטפל הראשי היה מעל ומעבר, בחודש הראשון התקשרות כמעט יום יומית שנשאלתי על מצבי, מה אכלתי באותו יום ואיך אני מסתדר עם הטיפול.

יש לציין שבהתחלה אני הייתי מאוד סקפטי לטיפול בחיידק כזה מסוכן רק עם תזונה ודברים צמחיים.כשנה לפני שהתחלתי טיפול זה עשיתי בדיקה לחיידק והוא היה על 11.14 כאשר הנורמל הוא בין 1 ל 3.5.

לאחר כחודש שסיימתי את הטיפול אצל איתן בצוף צמחים ניגשתי לבצע בדיקה להליקובקטור – התוצאות היו שהייתה ירידה דרסטית מ 11.14 ל – 4.20. כמעט אף הגעתי לנורמל.

כמו כן, הנני סובל ממיגרנות ובנוסף לטיפול זה קיבלתי תכשירים שיעזרו לי להוריד את המינון של כאבי הראש. גם כאן לאחר כחודשיים התחלתי להרגיש הקלה ניכרת כאשר רמת התדירות והכאב במיגרנות ירדה בצורה משמעותית.

לסיכום – אני אישית מאוד מרוצה מהטיפול שקיבלתי במרפאת צוף צמחים, כיום מרגיש טוב יותר וקיבלתי תזונה לכל החיים והמלצות מאיתן על מנת להמשיך בחיי ללא כאבים מיותרים. בתוך אחד שהיה קצת סקפטי התברר לי שטיפול זה עזר לי מאוד.

תודה אישית לאיתן טל ולאישתו גל על הטיפול, השירות והשיפור במצבי.

בברכה,

יקיר שפנרמן

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן