לכבוד איתן וגל טל – צוף צמחים,

בחודש אוגוסט האחרון נבו ילד בן 10 וחצי חלה במחלת הנשיקה, לקח כמעט שבועיים לאבחן את המחלה, שבועיים מורטי עצבים בהם לא היה ברור מהי מחלתו של נבו, שבועיים של הרבה ביקורים בקופת חולים, בדיקות דם ואחרות אבל בעיקר שבועיים בהם נבו הרגיש מאד לא טוב עם חום מאד גבוה שלא יורד ועם חולשה כללית מאד משמעותית שפגעה בתפקוד היום יומי של נבו.

לאחר קבלת האבחנה וההבנה כי לרפואה הקונבנציונאלית אין דרך טיפול כלל מלבד לתת לגוף לחזור לעצמו ולהתחזק (נאמר לנו מפורשות כי זה יקח לפחות חצי שנה וקיימים מקרים של זמן אף ארוך מכך.)

נבו אמנם היה ללא חום אך מאד מאד חלש ולא הצליח לעשות פעולות יומיומיות כגון משחק עם חברים, הליכה קצרה. בנוסף נבו הראה חוסר תאבון משמעותי ומאד ירד במשקל.

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

חוסר היכולת בביצוע פעולות בסיסיות גרם גם ללחץ ומטח רגשי אצל נבו שהרגיש שהוא לא מצליח לחזור לעצמו.

זה היה השלב בו פנינו לאיתן וגל המטרה שלנו הייתה לעזור לנבו להתחזק ולחזור למסלול בצורה מהירה יותר.

חשוב לי לציין כי אנו משפחה הממעטת לפנות לרפואה אלטרנטיבית (פנינו מספר פעמים וניסינו טיפולים שונים ).

איתן נפגש איתי ועם נבו למד את מצבו הרפואי של נבו אך גם את מצבו הרגשי תוך שימת דגש על תחומים שונים. שאל אותנו הרבה שאלות ובדק איתנו את אורך החיים שלנו.

כאשר קיבלנו את תוכנית הטיפול הרגשנו כי זה גדול על נבו אך גם גדול עלינו כמשפחה. התוכנית היתה מאד מקיפה וכללה תוכנית תזונה לא פשוטה. כתבתי לאיתן וגל כי אני מרגישה שהתוכנית לא מתאימה לנו ולנבו. איתן בתבונה ורגישות רבה מיד התאים את התוכנית אלינו למשהו פשוט יותר כדי שנצליח לעמוד בה.

חשוב לי לציין כי תיקון התוכנית היווה אבן דרך משמעותית מבחינתי בתחושה שרואים אותנו ומתאימים לצרכינו וכמובן באמונה כי אנחנו יכולים לעמוד בזה ואף להצליח.

למרות התאמת התוכנית התהליך לא היה פשוט והיו רגעי משבר של נבו ובעקבותיהם גם שלנו. התמיכה שקיבלנו ברגעים אלו הייתה משמעותית מאד ! הרגשנו שיש מי שמלווה אותנו בכל השלבים ובצורה מאד מאד מכילה ואמפתית לקשיים שאנו מעלים.

איתן, גל ושאר הצוות יצרו איתנו קשר יומיומי לבדיקה איך הולך לנו ואיך נבו מרגיש. כמו כן הרגשנו כי אנו יכולים  לפנות אליהם בכל שאלה או בעיה תמיד ובכל עת.

ההטבה בתחושה של נבו הגיעה מאד מהר (בערך שבוע וחצי לאחר שהתחלנו) וכיום חודש וחצי אחרי נבו חזר לפעילות כמעט מלאה (משחק כדורסל בקבוצה 3 פעמים בשבוע ושוחה בקבוצה פעם נוספת בשבוע) נבו חזר להיות חיוני, פעיל, משחק עם חברים ואחיו, משתתף בחוגים ובשעורי ספורט בבית הספר… וגם יש הטבה ברורה בבדיקות הדם שלו.

איתן וגל יקרים וכל שאר הצוות, תודה על הליווי והתמיכה שהענקתם לנו, תודה על ההכלה שלי באופן ישיר ושל נבו , תודה על ההקשבה לצרכים שלנו וליכולת לעמוד בתוכנית. ותודה שפתחתם עבורנו את הצוהר לעולם הזה של רפואה אחרת.

 

בהצלחה בהמשך

מרב סעד  בשם נבו

אולי יעניינו אותך גם:

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן