סיוע והקלה בקשיי גוף ונפש

מהם קשיי נפש וגוף

במהלך כאלפיים חמש מאות שנה גילו הוגי דעות רבים שהדבר שאנו מחפשים יותר מכל הינו אושר פנימי, שלווה, רוגע ואהבה.

ודאי שקיימות מטרות רבות המהוות בסיס מוצק לסבלנו הנובע מכך שאנו עושים בהן שימוש לא מאוזן בדומה לכסף, בריאות, מראה נאה, כבוד, שינה, מין וכדומה אך גם מטרות אלו נועדו להגשים בעבורנו את המטרה הבסיסית של חיינו שהינה: “אושר”. למרות החזון האוניברסאלי להשגת אושר אנו חשים לעיתים קרובות בזבוז זמן חיים יקר בכך שימים רבים מתבזבזים בתחושה של עצב, דאגה, אי שקט ואולי שעמום.

קשיי גוף ונפש בדרך הטבעית

הדרך הטבעית נעשית באופן מושכל ומבקשת ליצור דרך נכונה לאיזון פנימי בכל מערכות הגוף.

חשוב להבהיר שאחת הסיבות הטרגיות לקושי העצום בהשגת אושר, שלווה ואיזון מתגלה בהבנה הכוזבת שהעולם קיים אך ורק על מנת להפוך את חיינו לנוחים מסופקים ושלווים. העולם אכן מופלא, מדהים וענק אך גם קשה, קר, מלא עויינות ולחץ. בכל פעם שאנו מבקשים להאמין ש”הכל בסדר” רודף אחרינו “הלא בסדר”. המציאות סביבנו לחלוטין לא “עושה חשבון” לנו כבני אדם. קיימים כל כך הרבה מוקדים של אי נוחות וסבל. חשוב לדעת שאושרנו יממש את חזונו דרך השלמות הפנימית שבנו ולא באופן בו אנו מבקשים משהו מהעולם או סתם רוצים ליצור השפעה דרמטית על מנת לשנותו.

אין אנו אמורים להשליך את סיבת אי אושרנו על סביבה עוינת, קרה ואדישה. כאשר אנו נטולים איזון פנימי אנו חשים רגשות מטרידים של חרדות, עצב, דכאון וכאבי גוף. אנו מאמינים שהמצב ישתפר “מתישהו” אך לאחר שנים רבות אנו מביטים במראה תוך שאנו מבחינים בשיער לבן, קמטים, גוף שחוח, רווים בכאבי גוף ונפש ואומרים לעצמנו: “מה קורה כאן? מדוע?” ואז אנו מחפשים אמצעים שונים בדומה לכדורים קונבנציונליים, רכוש נוסף, דיאטות, ניתוחים לשינוי צורה ועוד לאיזון פנימי כוזב וחשים שאין עדיין כל שיפור.

הסיוע בקליניקה מבקש להבהיר שהדרך החשובה מכל ליציאה ממצבים קשים של כאבי נפש וגוף הינה לקחת את החיים בידינו. לדעת לספק בעבורנו איזון פנימי המלווה במטרות שונות ללא קשר לחיצוני. למצוא משמעות עצמית, נחישות ורצון עז לשלוט בפרשנות שלנו אל מול העולם.

אכן יש דבר מה מתעתע בחיים הללו:

מצד אחד אנו חשים כבני חירות, סוג של ישות עצמאית אשר מסוגלת ללא כל בעיה לנהל את חייה ולבחור את בחירותיה אך מהצד השני, הנכון יותר, השליטה על מארג חיינו קטנה מאוד “ועצמאותנו”, כך מתברר, מושתתת על העדר בחירה חופשית הנובעת מגורמים, תנאים ומסרים השולטים בנו. אנו פועלים דרך מחשבה, דיבור ומעשה וזאת מתוך התניות רבות והרגלי מחשבה, דיבור ומעשה גופני לא נכונים.

אנו גם מושפעים באופן ישיר מהגדרות הנאה ממזון קלוקל ופרסום אגרסיבי של יצרני המזון ולא עומדים מול פיתויים של תזונה לקויה. אנו גם ממאנים להבין שהערך הקובע והמטבע החשוב מכל הוא שלווה פנימית ואושר לא מותנה.

כאמור, המטרה החשובה שאני מבקש לממש הינה נטילת השליטה על חיינו ומימוש זכותנו לבריאות נפשית ופיזית.

אני עושה זאת דרך זיהוי חשוב של הגורמים, התנאים, הבעיות והליקויים ויוצר מארג פעולה המאפשר זכייה מחדש בחדוות הקיום של נפשנו וגופנו. בריאות הוליסטית על פי הדרך הטבעית בקליניקה אינה רק העדר מחלה כי אם גם בריאות נפשית, שלווה פנימית, תפישה נכונה של המציאות כאולטימטיבית, אושר, מצב רוח מרומם, איזון ביו כימי, כושר גופני כללי, ערכים נכונים וכדומה.

דרך טבעית ומסייעת במצב קשיי נפש וגוף

הדרך הטבעית חייבת גישה הוליסטית וזאת אל אף הספקות אשר אני חווה מצד מטופלי מתחילת הדרך, שהרי קיים תמיד ספק בעת שסיוע טבעי מבטיח בריאות פיזית ונפשית וזאת תוך מספר מהלכים פשוטים.

חשוב להבין: אין הדרך מהווה תבנית תיאורטית כי אם הנחיה אופרטיבית. סוג של אבולוציה ממתן אינפורמציה לטרנספורמציה טבעית. חשוב לנהוג בגופנו בחמלה הראויה עבורו ולראות כחובה את מימוש הזכות שבו לחוות שלווה, אושר, שמחה ובריאות. אני מנחה במהלך טיפולי לתזונה נכונה ומיטבית שהרי כל מחלותינו, הנפשיות והפיזיות נובעות בין היתר גם מתזונה לקויה והעדר צריכה של רכיבי תזונה מיטבית הרי גם בריאותנו הנפשית חייבת יסוד של עיכול וספיגה נכונים.

מעבר לכך אני מנחה גם בטיפולים לפיתוח הבריאות הרוחנית, הרגשית והקוגניטיבית שלנו וזאת בליווי נכון של כושר גופני שהרי אנו חייבים אנרגיה וויטליות של החיים ולכן חשוב להעצים את האנרגיה הפנימית וזאת דרך השלבים השונים וכמובן קביעת חזון רוחני דרך חיבה לטבע, מדיטציה, דיקור סיני ועוד.

מטרתי בסיוע הינו הענקת אמצעים חשובים ואופרטיביים להעניק לגוף את הכוח למניעה אל אף שהדרך אינה קלה במיוחד שכן האמת נמצאת תמיד באזור אי הנוחות. אנו חייבים לממש את זכותנו לאנרגיה רבה, בריאות מיטבית, נפש שלווה ומצבי רוח מאוזנים והשאלה החשובה ביותר הינה: האם אנו מוכנים להקריב את הגדרות ההנאה שלנו וזאת כדי לחזור לבריאות טובה יותר .

חזוני הינו בריאות מיטבית תוך הפחתת חרדות ,מצבי לחץ ,דיכאון, דכדוך, תשישות, עיכול לא נכון, כאבי ראש, מחזור לא נוח ועוד. וסיוע רב לשינה מספקת, רעננות יומית, אנרגית חיים רבה, מחשבה מאוזנת, שלווה נפשית, מצב רוח מרומם, הרבה רצון, איזון פנימי ועמידות רבה.

הסיוע אמור ליצור התמרה רבה ואף מהירה במצב הבריאות אך גם שיפור לטווח ארוך.

תהליך זה דורש סבלנות רבה, היענות ואחריות.

 

לפגישת אבחון וייעוץ עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן