גלוסופוביה – חרדת קהל

חרדת קהל הינה סוג של תחושה של חשש וחרדה אל מול קהל או דיבור והרצאה מול קהל. לציין שחרדה זו הינה שכיחה אך גם מהווה חלק מטבענו. פעמים רבות בחיינו חשים אנו אי ביטחון, או חשש מדיבור מול קהל אך בעת שתחושה זו מהווה בסיס להפרעה קשה ופוגעת בתפקוד הכללי וזאת במגע אל מול קהל חשוב לטפל ולא דרך היבטים כימיקליים.

החשיבות הרבה של הדרך הטבעית נובעת מנקודת הנחה שחשש זה עלול לגרום לאדם לעזוב את עיסוקו או להימנע ממצבי קשר חשובים עם קהל. חרדת קהל עלולה להתרחב ולפגוע גם בחיי החברה, קשרים משפחתיים ועוד. החיבור מול קהל הופך אותנו למושאי שיפוט וביקורת שהרי תשומת לב הקהל מופנית אלינו. מצב זה מזמן הכרת הקהל בדקויות ההתנהגות שלנו. לעיתים עצם העמידה מול קהל גורמת או עלולה לגרום לנו לתחושת אימה קשה.

תסמינים אופייניים לגלוסופוביה

סימפטומים הכרתיים – חשש מדימוי עצמי, חשש מתגובת קהל, מודעות יתר להתנהגויות, מחשבות קשות המעוררות חרדה ופחד.

סימפטומים אמוציונליים – כעס, חרדה, עצב, דיכאון, תסכול, תוקפנות.

סימפטומים פיזיולוגיים –  הזעת יתר “שחור בעיניים”, גמגום, בלבול ורבלי, דופק מואץ, קשיי נשימה, הסמקה ועוד.

אטיולוגיה – גורמים לחרדת קהל

אין ספק שהגורמים לכך מגוונים וניתן ליצור תמונה קלינית המציינת “אי איזון כללי” קיימות סיבות תורשתיות, פסיכולוגיות, חברתיות, גופניות, תרבותיות ופוסט טראומטיות וביולוגיות.

הדרך הטבעית במרפאתנו

הסיוע הטבעי מהווה את היסוד הטוב ביותר להיפטרות מהבעיה וזאת דרך איזון פנימי ביולוגי ובריא, שיטת הרפיה מיטבית ומותאמת, הכנה נכונה לקראת המפגש עם הקהל ועוד.

 

לפגישת אבחון וייעוץ עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן