מפשעה, מפרקי ושרירי הירך

הדרך הטבעית המשלימה, דיקור מקצועי, מגע, תנועה, ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות, שמנים וקרמים, טיפולים בקליניקה ועוד.

הדרך הטבעית לסיוע בכאבים ובעיות באזור המפשעה, מפרקי הירך ושרירי הירך.

אין ספק בשכיחותן של בעיות באזורי המפשעה ומפרקי הירך.

אין גם ספק שמורכבות אזור זה וקרבתו אל הגב יוצר לעיתים הבחנות שגויות וזאת דרך יצירת קשר אל בעיות גב.

הבעיות הנפוצות באזור המפשעה והירך

 OSTEARTHRITIS– בעיה נפוצה החל מגיל 35 ומעלה מגוון של דרגות חומרה. הבעיה נוצרת בעת בלאי בסחוסי המפרקים ובכך נוצרת חשיפה של העצם. במקרים רבים הסיבה הינה עליה במשקל והעומסים המוטלים על הסחוס וסוגים של שחיקה וחבלה. החשיפה של המחלה עולה עם הגיל והתסמינים האופייניים הינם: כאבים באזור המפשעה המחמירים בעת פעילות, סוגים של נוקשות בוקר ויום, תנועה מפרקית לקויה ואף מצבי צליעה. בעיה זו הינה חלק מקטגוריה מכונה דלקת מפרקים היכולה להיות גם שגרונית.

 BURSITIC בורסה הבורסה הינה רקמה הבנויה בדומה לשקית של נוזלים. תפקידה ליצור מחיצה מפרידה בין סוגים של רקמות ובכך מונעות חיכוך בין רקמה לרקמה. ההתרחשות הדלקתית נגרמת כתוצאה מגירוי של הבורסה המצויה באיזון עצם הירך החיצוני לבין הגיד היורד לכיוון הברך. יש בורסה נוספת הממוקמות מתחת לשריר המכונה כופפי הירך (מותן כסל) גירוי זה מתרחש מריצות ארוכות או הליכה ולפיכך מחמיר בפעולות אלו ונוצרת נפיחות ואדמומית.

דלקת בגיד הירך העומס הקיומי המוטל על גידי הירך חושפים אותם לבעיות. נקודת החיבור של אחד הגידים של העצם עלולה להיות דלקתית מעומס יתר או תנועה לקויה ולגרום לכאבים קשים ובמקומות המחמירים בעת פעילות ולעיתים נוצרת נפיחות ואדמומית.

אי הספקת דם לירך–  כאבים הנובעים מהעדר הספקת דם מספקת מאופיינים גם הם כגורמי כאבים. כאשר אין הספקת דם מאוזנת עלול להיגרם מוות של רקמת עצב ובכך נגרמים כאבים קשים ושינויים מבניים. הגורמים הינם חבלות, תרופות סטרודיאליות ואף שכיח בגיל צעיר. הכאבים מורגשים בעת פעילות ומפריעים גם בשינה.

קפיאת ירך – בדומה לכתף קפואה, גם מצב זה יוצר ליקוי והגבלת תנועה הנובעת מספזם (כיווץ) של רקמה דלקתית במפרק, שהרי הרקמה העוטפת את המפרק, בדרך כלל, מאפשרת תנועה. אך כאשר היא דלקתית ומתכווצת היא מפריעה לתנועת הירך.

כאבים בירך – עלולים גם לנבוע מבעיות לחץ דם, גידולים שפירים או ממאירים, סדקים, חבלות, שברים, דלקות שונות, דלקת כתוצאה ממצב ויראלי ועוד.

שריר הירך, משני צדיו, עלול להימתח מתיחת יתר ואף להיקרע בדרגות חומרה שונות. מצבים אלו נוצרים ממאמצים לא מאוזנים וחבלות. מצב זה מאופיין בכאבים חזקים, ליקויי תנועה ואף אזורים של שטפי דם.

גם פגיעה עצבית הנובעת מעמוד השדרה התחתון, עלול להגיע לבעיות וכאבי שריר הירך.

לעיתים הכאב בירך הינו כאב הנובע מדלקת מפרקים בירך, בברך, באגן ובאזור המותן.

לפגישת אבחון וייעוץ עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן